.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش اعتبارات عمرانی ضعف بودجه ۹۷ است/ مازندران منتظر تغییرات
عضو مجمع نمایندگان مازندران، افزایش هزینه های جاری و کاهش اعتبارات عمرانی را از ضعف های لایحه بودجه سال ۹۷ بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز،علی محمد شاعری به ضعف‌ها و قوت‌های لایحه بودجه سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: ضعف‌های این لایحه افزایش هزینه‌های جاری، کاهش اعتبارات عمرانی و افزایش چاپ اوراق مشارکت بوده و نقاط قوت لایحه ارائه بسته مستقل برای ایجاد اشتغال بوده است.

وی از ارائه ۷۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره در لایحه ۹۷ کشور اشاره کرد و افزود: حقوق زیر ۵ میلیون تومان ۱۰ تا ۱۸ درصد پلکانی افزایش می‌یابد و پاداش بازنشستگی تحول بسیار خوبی داشته که ۷ برابر حداقل بازنشستگی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه به‌احتمال‌زیاد حامل‌های انرژی افزایش پیدا نخواهد کرد و اظهار داشت: یارانه کم‌درآمدها و بی‌بضاعت‌ها حذف نخواهد شد و مستمری‌بگیران کمیته امداد و بهزیستی افزایش خواهد یافت.

شاعری بیان کرد: در سال آینده با پرداخت ۷۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره حدود یک‌میلیون اشتغال در کشور ایجاد خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اعلام این مطلب که نظام ایران نظام اخلاقی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با طایفه و قومی گری مبارزه کرده است پس نباید بستگان نزدیک نمایندگان و مسئولان در بدنه دولت دارای پست شوند و به این نیز معتقد نیستیم که این افراد از حقوق اجتماعی خود محروم شوند.

وی با تأکید براینکه بین نمایندگان استان همدلی خوبی وجود دارد، گفت: بر اساس شاخص‌های فنی یکی از بنادر به‌عنوان بندر ویژه اقتصادی استان انتخاب شود همچنین باید از ظرفیت سایر بنادر چون نوشهر و فریدون‌کنار نیز استفاده بهینه را ببریم.

وی با اشاره به اینکه مردم منتظر تغییرات در استان هستند، تصریح کرد: باید به دنبال تغییر مدیران ناکارآمد و وضع معیشتی مردم باشیم.

شاعری ادامه داد: در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، تعاون، خدمات و اجتماعی نیاز به تغییر برخی مدیران یا تقویت آن‌ها هستیم.

وی بابیان اینکه نمایندگان نظرات مشورتی خود را به استاندار ارائه کرده‌اند، افزود: استاندار مازندران عزم جدی در پاسخگویی به مطالبات مردم دارد.

شاعری به تحریم‌های فلج‌کننده و ۸ سال دفاع جانانه مردم ایران علیه دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: باید در مسیر قانونی مطالبات به‌حق مردم رسیدگی شو دو ملت‌های مقاوم همیشه پیروز خواهند بود.

وی بیان کرد: اگر از مردم‌سالاری دینی فاصله بگیریم دچار هرج‌ومرج در کشور خواهیم بود که بعد آن دیکتاتوری بر اداره کشو ر حاکم‌خواهدشد. نماینده مردم بهشهر، نکاو گلوگاه تأکید کرد: مسئولین باید گوش شنوا داشته باشند و شنوای اجتماعی نباید در کشور کم‌رنگ شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.