.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت تعامل بیشتر بین گمرک و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد
دیدار مدیران بندر و گمرک امیرآباد بهشهر با تأکید بر ضرورت تعامل بیشتر و همکاری درون‌بخشی بین این دو سازمان مهم در مبادلات کالا برای تسریع در ترخیص کالا، افزایش ترانزیت و جذب صاحبان کالا برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر، در دیدار سیاوش رضوانی مدیر این بندر و امیر جمشیدی مدیر گمرک بندر امیرآباد، بر ضرورت گسترش همکاری‌ها و افزایش تعامل بین بندر و گمرک تأکید شد.

در این دیدار که حسینی معاون اداری و مالی بندر امیرآباد نیز حضور داشت؛ مدیر بندر امیرآباد با اشاره به اینکه افزایش تعامل و همکاری درون‌بخشی بین بندر و گمرک سبب تسریع در ترخیص کالا، افزایش ترانزیت و جذب صاحبان کالا به منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد می‌شود، گفت: گمرک، بندر و سایر مجموعه‌های اثرگذار بر تجارت بین‌المللی همچون حلقه‌های یک زنجیره به‌هم پیوسته در چرخه تأمین و توزیع کالا هستند که برای ایجاد هم‌افزایی باید به ضوابط، مقتضیات و توانایی یکدیگر توجه داشته باشند.

سیاوش رضوانی وجود گمرک را برای سلامت ورود و خروج کالا به بندر ضروری دانست و اظهار کرد: چابکی و استفاده از فناوری‌های نوین در گمرک می‌تواند نقش مؤثری در رونق اقتصادی منطقه داشته باشد.

امیر جمشیدی مدیر گمرک بندر امیرآباد نیز در این دیدار با استقبال از افزایش همکاری‌ها و هماهنگی‌ها بین بندر و گمرک بر نقش بندر امیرآباد در شکوفایی اقتصاد منطقه تأکید کرد و آمادگی گمرک را برای هر گونه همکاری در این زمینه اعلام کرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.837 seconds.