.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غلامعلی‌تبار بازوبند كاپيتانی نساجی را به عباس‌زاده تقديم كرد
کاپیتان نیم فصل نخست نساجی به‌صورت داوطلبانه بازوبند کاپیتانی را به محمد عباس‌زاده بازیکن جدید این تیم داد.

به گزارش شمال نیوز، در آستانه دیدار دو تیم فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک، کاپیتان نیم فصل نخست نساجی، داوطلبانه بازوبند را به محمد عباس‌زاده داد.

مرتضی غلامعلی‌تبار با بیان اینکه کاپیتانی مسئله خاصی در نساجی نیست و خودم با کمال میل بازوبند را به عباس‌زاده دادم، اظهار کرد: محمد رفیق و دوست صمیمی من است.

وی افزود: با خود محمد هم صحبت کردم و همین حرف‌ها را زدم و خیلی خوشحالم که عباس‌زاده و چند بازیکن مؤثر جدید به تیم اضافه شدند و امیدوارم با کمک این نفرات و سایر بچه‌ها امسال طلسم را شکسته و به لیگ برتر صعود کنیم.

کاپیتان نیم فصل نخست نساجی به بازی فردای این تیم در مقابل اراکی‌ها اشاره کرد و گفت: امیدوارم با اختلاف دو گل برنده شویم تا هواداران نساجی با دلی شاد به خانه‌های خود برگردند.

*هدف تمامی اعضای تیم صعود نساجی به لیگ برتر است

آقای گل فصل گذشته لیگ دسته یک بعد از گرفتن بازوبند کاپیتانی، با غلامعلی‌تبار عکس یادگاری گرفت و با بیان اینکه رفاقت در تیم نساجی حرف نخست و آخر را می‌زند، اظهار کرد: مرتضی خودش پیشنهاد کرد من بازوبند کاپیتانی را ببندم و او مثل برادرم است.

محمد عباس‌زاده افزود: چند روز است که با تیم تمرین می‌کنم و به جرأت می‌گویم که نظم تیم ما بسیار بالا و در حد تیم‌های لیگ برتری است که این مرهون زحمات آقایان داود مهابادی (سرمربی) و فرزاد مجیدی (سرپرست تیم) است.

وی تصریح کرد: غلامعلی‌تبار یک بازیکن متعصب و هم‌بازی با اخلاق برای همه ما که همیشه و در همه حال بزرگ‌تر تیم است.

کاپیتان جدید تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه حرف مرتضی حرف من است و البته همگی فراتر از این حرف‌ها و بازوبندها فقط یک هدف را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: هدف همه ما صعود نساجی مازندران به لیگ برتر و شاد کردن دل مردم است.

عباس‌زاده به بازی در مقابل آلومینیوم اراک اشاره کرد و گفت: برای دیدن هواداران عاشق و وفادار نساجی ثانیه شماری می‌کنم و امیدوارم فردا مثل همیشه ما را در ورزشگاه وطنی تنها نگذاشته و حمایت کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.