.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۳۶ تن برنج پرمحصول در مازندران خریداری شد
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ از خرید ۲۳۶ تن برنج پرمحصول در مازندران از زمان آغاز خرید توافقی برنج در شمال کشور تا کنون خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،محمد جعفری اظهار داشت: خرید برنج‌های ندا، نعمت و شیرودی در دو مرکز خرید استان مازندران در شهرستان‌های نکا و بابل از تاریخ ۱۳ دی ماه سال‌جاری آغاز و تا کنون ۱۱ تن برنج ندا و نعمت و ۲۲۵ تن برنج شیرودی و در مجموع ۲۳۶ تن برنج به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شد.

وی افزود: با معرفی‌نامه سازمان جهاد کشاورزی برنج ندا و نعمت به مبلغ چهار هزار و ۸۵۰ تومان و برنج شیرودی به مبلغ پنج هزار و ۴۵۰ تومان با ۸ درصد شکستگی خریداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت و خدمات بازرکانی منطقه ۲ همچنین اظهار داشت: با تمهیدات به‌عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته از طرف این شرکت، دو مرکز خرید توافقی برنج صدری هاشمی در استان گیلان و در شهرستان‌های رشت و رودسر داِیر شد.

جعفری افزود: خرید برنج صدری هاشمی با ۸ درصد شکستگی و با قیمت ۹۱ هزار ریال و تنها با معرفی‌نامه جهاد کشاورزی استان گیلان به‌صورت خرید توافقی انجام می‌پذیرد.

وی با اعلام اینکه هیچ برنجی در گیلان خریداری نشده است، بیان داشت: مراکز خرید برنج شرکت غله در استان گیلان و مازندران تا ۱۵ بهمن ماه سال‌جاری آماده دریافت برنج از کشاورزان است.

منبع:مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.633 seconds.