.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران به عنوان یک کلان‌شهر دیده شود
استاندار مازندران به طرح ویژه مازندران اشاره کرد و گفت: در این طرح مازندران یک کلان‌شهر دیده شده که چه نوع رفتاری را به لحاظ زیرساختی و کارکردی برای توسعه در این سرزمین باید داشته باشیم.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید بدون اینکه اکوسیستم مازندران به هم بخورد و ساختارهای شریانی آن آسیب ببیند توسعه متوازن استان را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از موانع این امر، بروکراسی و استعلام‌های غیرضرور است، افزود: این موانع بازدارندگی دارد و سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی را فرار می‌دهیم و مردم را خسته می‌کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: طوفان فکری ایجاد کرده و قفل را از سر راه مردم باز کنیم و بگذاریم کار انجام شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه استعلام‌ها فسادآور است و باید دگرگون شود، خاطر نشان کرد: با این استعلام‌ها فرصت‌ها را از دست می‌دهیم.

اسلامی با طرح این سؤال که تا کی می‌خواهیم به مردم وعده و وعید دهیم که شغل ایجاد می‌کنیم، اضافه کرد: وعده دادن کافی است کار واقعی انجام دهیم و مجوز برای شروع کسب و کار باید بلادرنگ باشد.

وی با اشاره به اهمیت اصل ضرورت اظهار کرد: همه مقتضیات و مسائل زیربنایی را ببینیم و کاغذبازی راه نیاندازیم.

استاندار مازندران به طرح ویژه مازندران اشاره کرد و گفت: در این طرح مازندران یک کلان‌شهر دیده شده که چه نوع رفتاری را به لحاظ زیرساختی و کارکردی برای توسعه در این سرزمین باید داشته باشیم.

اسلامی ادامه داد: مازندران را یکپارچه ببینیم و روند استعلام و کوتاه کردن فرآیند را انجام دهیم و به یک شیوه نامه در بیاوریم.

وی با بیان اینکه بازنگری در طرح هادی انجام شود، افزود: برای ساده‌سازی و ورود به فعالیت باید دستگاه‌ها خود نقشه راه برای فعالیت بخشی را استخراج کرده و در آن چهارچوب مجوزها را بدهند.

استاندار مازندران با اشاره به اهمیت اصل ضرورت و اهلیت یادآور شد: انتخاب محل مناسب که بتواند گره‌گشا برای کل استان به‌ویژه اشتغال باشد هم از عوامل مهم در توسعه استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.06 seconds.