.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 143 نفر از عابران پیاده طی 9 ماهه امسال در مازندران
۱۴۳ نفر عابر پیاده ۹ ماه امسال در تصادفات رانندگی مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز،علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۴۳ نفر عابر پیاده (۱۰۳ نفر از آن‌ها مرد و بقیه زن)، ۹ ماه امسال در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش داشت.

وی مجموع آمار تلفات حوادث رانندگی در ۹ ماه امسال را ۴۷۳ اعلام کرد و افزود: ۳۰ درصد کل تلفات حوادث رانندگی ۹ ماه امسال عابرین پیاده بودند.

عباسی گفت: بیشترین گروه سنی عابرانی که در حوادث رانندگی کشته می‌شوند، افراد بالای ۶۱ سال و کمترین سنین ۱۱ الی ۲۰ سالند، بر اساس آمار‌های موجود از نظر گروه سنی بیشترین عابران پیاده فوت شده با ۷۰ نفر، معادل ۴۹ درصد در گروه سنی ۶۱ سال به بالا قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه شهرستان‌ های بابل با ۲۱، ساری با ۲۰، قائم شهر و آمل هر کدام با ۱۳ نفر بیشترین تعداد عابران فوت شده را در ۹ ماه امسال به خود اختصاص داداند، افزود: فریدونکنار نیز با یک نفر شهرستان‌ هایی هستند که در نه ماه نخست امسال کمترین تعداد عابران متوفی در آن‌ ها ثبت شد.

عباسی با اشاره به محل فوت عابران پیاده گفت: ۷۲ نفر از تلفات عابران پیاده آن‌ها در مسیر‌های برون شهری و ۷۱ نفر درون شهری و جان خود را از دست دادند که این موضوع رعایت قوانین مربوط به عابران پیاده از جمله توجه به چراغ راهنما، عبور از خط کشی عابر پیاده و پل‌ های عابر را دو چندان می‌کند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.