.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکس العمل همسر سرمهندس نفتکش سانچی به شایعات حمل نفت به کشور کره شمالی +عکس
الهام محتشمی، همسر سرمهندس نفتکش‌سانچی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شایعاتی درباره حمل نفت به کره شمالی واکنش نشان داد.
عکس العمل همسر سرمهندس نفتکش سانچی به شایعات حمل نفت به کشور کره شمالی +عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران نفتکش ایرانی حامل ۱۳۶ هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی شامگاه شانزدهم دی ماه پس از برخورد یک کشتی باری با آن، دچار آتش سوزی گردید و ۳۲ سرنشین این نفتکش که دربردارنده ۳۰ ایرانی و ۲ بنگلادشی هست در این سانحه دستخوش گردیدند و ساعت هایی قبل خبرهای تلخی از این سانحه به گوش رسید.

نفتکش سانچی بعد از ۸ روز سوختن در آتش سر انجام در دل دریا فرو رفت و رنگ سفید امیدواری زنده بودن پرسنل آن در سیاهی دود غلیظی که بدنه کشتی را در لحظه های آخر در آغوش گرفته بود جان باخت. بعد از این ماجرا بعضی سودجو شایعه هایی در فضای سایبری منتشر و اعلام نمودند که مقصد این کشتی کشور کره شمالی بوده؛ الهام محتشمی، همسر فرید محبی سرمهندس نفتکش‌سانچی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به شایعه هایی در مورد حمل نفت به کشور کره شمالی عکس العمل نمایش داد.


الهام محتشمی در صفحه اینستاگرام خود درج کرد: “الهام محتشمی در صفحه اینستاگرام خود درج کرد: “بياييد يك بار منحصرا يك بار در تمام طول زندگيمان به مصیبت اي با اين عمق از درد و اندوه نگاه انساني تري داشته باشيم.من مجال كافي براي خواندن تمامي كامنتهاي پرمهر شما( با قدرداني فراوان) نداشتم اما پيام هايي ديدم كه بر اندوهم اضافه کرد.بيايد كمي انسانيت را به هم هديه دهيم در اين اتشي كه من سوختم و ميسوزم از من به عنوان وسیله سياسي استفاده نكنيد.دريانوردان مظلوم نفتكش سانچي را مظلوم تر نكنيد كه نفتكش سانچي چيزي جز بار نفتي از نوع ميعانات گازي به مقصد كره جنوبي حمل نميكرد .بياييد يكبار منحصرا و منحصرا يكبار با مصیبت اي اينچنيني مهربانتر باشيم. كمي انسانيتم ارزوست”.

 

سانچی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.655 seconds.