.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب مقام سومی كشتی گير نكایی در انتخابی تيم ملی جوانان
علی فغانی كشتی گير نكایی موفق به كسب مقام سوم انتخابی تيم ملی جوانان شد.

به گزارش شمال نیوز، علی فغانی از چهره‌های مستعد و آینده‌دار این شهرستان است که تلاش‌های فراوانی را در طول سال‌های مختلف برای رسیدن به جایگاه واقعی در این ورزش نشان داده است.

در کنار تلاش‌های ورزشکاران در رشته کشتی، تلاش هیأت کشتی شهرستان هم در پرورش و شناساندن نیروهای مستعد و توانمند در این رشته بی‌مانند است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا  شهرستان نکا را از جمله شهرهای مستعد در ورزش کشتی دانست که با تلاش و پیگیری‌های مستمر می‌توان صاحب‌نام در این ورزش شد.

مجتبی رضایی گفت: علی فغانی کشتی‌گیر آینده‌داری است که با تمام توان و تمرینات مستمر در این رشته توانسته است موفق به کسب مقام سوم انتخابی تیم ملی جوانان کشور شود.

وی اظهار کرد: تلاش برای توسعه ورزش در رشته‌های مختلف و قهرمان‌پرور از جمله برنامه‌های مهم هیأت ورزشی است که با قوت دنبال می‌شود.

این مسؤول افزود: در آبان ماه امسال، اردوی تیم منتخب نوجوانان کشتی مازندران برای اعزام به مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان نکا با هدف ایجاد آمادگی در ورزشکاران و تشویق برای توسعه این ورزش برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: برگزاری این اردوها و کلاس‌های آموزشی در شهرستان با حضور مربیان به نام استان، قهرمانان جهان و المپیک می‌توان به آینده امیدوار و برای توسعه کشتی نکا برنامه‌ریزی کرد.

رضایی اظهار کرد: برنامه‌ریزی این دوره‌ها و کلاس‌ها برای آینده کشتی شهرستان نکا در رده‌های مختلف نونهالان و نوجوانان بسیار مؤثر است و می‌تواند پایه‌ای برای توسعه و رشد این ورزش باشد.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  کسب مقام قهرمانی ورزشکاران تکواندوکار دختر نکایی در مسابقات چندجانبه تکواندو به میزبانی محمودآباد خبر داد و گفت: عالمه قنبری در وزن 51- ، مهدیه‌السادات حسینی در وزن 31- و یاسمن دیندار در وزن 37- به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات باشگاه‌های مازندران دست یافتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با تأکید بر همگانی کردن ورزش در رشته‌های مختلف بیان کرد: فرهنگ‌سازی و همگانی کردن ورزش در جامعه عاملی بازدارنده از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

رضایی گفت: با توجه به اینکه همگانی کردن ورزش در رشته‌های مختلف، یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است، لذا این اداره در سطح شهرستان برای نهادینه کردن این مهم با قوت وارد عمل شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.