.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اربعین سردار شهید ییلاقی در مازندران ؛
محسن رضایی : مشکلات اقتصادی مردم باید حل شود
شمال نیوز : محسن رضایی با بیان اینکه شهید ییلاقی بسیار صبور بود، گفت: مجاهدت‌های شهید ییلاقی پس از مجروحیت تازه شروع شد، با اینکه دو سال در کما بود و نیمی از بدنش از کار افتاد، خود را بدهکار نظام می‌دانست و شاکر خدا بود.
محسن رضایی :  مشکلات اقتصادی مردم باید حل شود شمال نیوز :  دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی فرمانده اسبق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در بهشهر، اظهار کرد: ملت ایران در طول دو سال قبل و بعد از انقلاب تغییر کردند که سرآغاز پیشرفت‌های عظیم در کشور بود.

به گزارش شمال نیوز ، محسن رضایی گفت : در مقابل این ارزش‌ها و تحول‌ها، دشمن صف کشید چرا که اگر جهان اسلام به تبعیت از ایران تغییر می‌کرد، منافع آنها در جهان به خطر می‌افتاد، و یک مبارزه طولانی 40 ساله را مقابل جبهه حق را راه‌اندازی کردند.


دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام ادامه داد: شهید ییلاقی آن زمان یک جوان 21 ساله بود، از دانشگاه بیرون آمد و مانند دیگر جوانان خداجوی این کشور، با دست خالی توطئه‌ها را یکی پس از دیگری کنار می‌زدند.

این مسئول با بیان اینکه شهید ییلاقی بسیار صبور بود، خاطرنشان کرد: مجاهدت‌های شهید ییلاقی پس از مجروحیت تازه شروع شد، با اینکه دو سال در کما بود و نیمی از بدنش از کار افتاد، خود را بدهکار نظام می‌دانست و شاکر خدا بود.

رضایی تصریح کرد: همین روحیه مجاهدت امروز هم در بین جوانان کشور وجود دارد که باعث اقتدار ایران شده که همه مستضعفان می‌گویند اگر آزادی می‌خواهید سمت ایران بروید.

وی تاکید کرد: اینکه می‌گویند ایرانی‌ها پول مردم را می‌برند در سوریه هزینه می‌کنند یک دروغ بزرگ است، چه پولی از ملت ایران بردیم برای سوریه و عراق و دیگر کشورها؟، این دروغ‌های بزرگی است که دشمنان ملت درست کردند تا مردم را از این ارزش‌ها دور کنند، ما ایمان، اعتقاد، شجاعت و ایثار را برای عراق و سوریه بردیم تا دشمن را از آنجا بیرون کردیم.

دبیر تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ارزش‌ها را باید حفظ کرد، گفت: اگر ارزش‌های ما تغییر کند حتی اگر نام آن هم نظام جمهوری اسلامی باشد، کشور به مشکل بر می‌خورد و راه را برای دشمن باز می‌کند.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود به مسئله اقتصاد و معیشت اشاره کرد و افزود: سفرهای استانی و رفتن در بین مردم خوب است اما کافی نیست، امروز اشتغال کجا است؟ اقتصاد کجا است؟ تولید کجا است؟ مشکلات اقتصادی مردم باید حل شود، باید به مردم مشاوره داد.

رضایی بیان کرد: مردمی کردن اقتصاد مانند مردمی کردن جنگ است، مردمی کردن تولید همان مردمی کردن انقلاب است، ارزش‌های زمان جنگ دارد کم‌رنگ شده و به دنبال آن باعث کم‌رنگ شدن خدمت به مردم و افزایش منافع شخصی می‌شود.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر دیدیم که عده‌ای از مردم به بانک‌ها، اقتصاد و معیشت اعتراض داشتند اما در بین این اعتراض‌ها دیدیم که سلطنت‌طلبان، منافقین و استکبار نفوذ و سوء‌استفاده کردند و نظام را هدف قرار دادند که البته با ورود نیروهای امنیتی مشکل حل شد.


فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند اگر شما پرچم ما را آتش زده و اهانت می‌کنید اما ما به فضل الهی پرچم اسرائیل و آمریکا را در تمامی کشورهایی که بلند است را پایین می‌کشیم.

رضایی گفت: ما امروز در شرایط بسیار حساسی هستیم، دشمن در ایستگاه اقتصاد که نارسایی‌ها و مشکلاتی وجود دارد ایستاده و از این نقطه می‌خواهد لطمه بزند تا قدرت ما در منطقه را تضعیف کند.

وی در پایان، استفاده از ظرفیت مردم در برطرف کردن مشکلات کشور را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: درست است که بودجه دولت کم است اما مردم توان بسیار بالایی دارند که باید در مدیریت کشور از این توان استفاده کرد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.