.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد :
قطعی شدن حکم شهردار گرگان در وزارت کشور / دادبود هفته آینده معارفه می شود
شمال نیوز : وی تصریح کرد : عبدالرضا دادبود در جلسه اعضای شورای شهر گرگان در تاریخ 18 آذرماه سال جاری با رای 7 تن از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد .....
قطعی شدن حکم شهردار گرگان در وزارت کشور / دادبود هفته آینده معارفه می شود

شمال نیوز : عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت : حکم عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان مورد تایید وزارت کشور قرار گرفته و وی قطعا شهردار آتی گرگان خواهد بود .

به گزارش شمال نیوز ،  ناصر گرزین عضو شورای اسلامی گرگان در خصوص وضعیت شهردار گرگان گفت : حکم قطعی عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار گرگان به طور قطعی تایید شده است .

گرزین افزود : به احتمال قوی هفته اینده عبدالرضا دادبود به عنوان شهردار جدید گرگان معارفه و فعالیتش را در شهرداری گرگان آغاز خواهد کرد .

وی تصریح کرد : عبدالرضا دادبود در جلسه اعضای شورای شهر گرگان در تاریخ 18 آذرماه سال جاری با رای 7 تن از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان شهردار گرگان انتخاب شد .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : شهردار جدید گرگان قطعا با تلاش و پشتکاری مضاعف در تداوم روند خدمت رسانی گذشته به مردم گرگان فعالیت خواهد کرد و امیدواریم این روند در سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد .

گرزین گفت : مردم خدمت صادقانه را می پسندند و ما در نظامی زندگی می کنیم که خدمت به مردم یک کار ارزشمند و عقیدتی به شمار می رود و قطعا مردمی که اینگونه پای انقلاب ایتساده اند و فداکاری می کنند شایسته بهترین خدمت نیز می باشند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.