.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیوانسالاری عامل خستگی مردم است
استاندار مازندران دیوانسالاری را عاملی خستگی مردم و کند شدن حرکت رو به رشد کشور دانست.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی، پیش از ظهر چهارشنبه، در جلسه شورای اداری استان مازندران، رفتن به سمت شکوفایی اقتصادی را یک اصل پایه دانست و تأکید کرد: این امر فقط به مسئولانی که سمتی با نام اقتصادی دارند، مربوط نمی‌شود بلکه به همه دستگاه‌ها مرتبط است و همه مکلف هستند.

استاندار مازندران، با اذعان اینکه، نه در سطح قوانین و نه در سطح اراده ملی در مدیران ارشد کشور هیچ‌گونه تردیدی برای این حرکت نداریم، خاطرنشان کرد: اما ما وارث یک نظام دیوانسالار هستیم که سهم سنگین آن برای تصدی‌گری دستگاه‌ها بوده و باوجود آنکه بسیاری از تصدی‌گری‌ها واگذار شده اما دیوان‌سالاری همچنان برقرار است.

وی دیوانسالاری را عامل خستگی مردم، کند شدن حرکت کشور، عدم تطابق سرمایه و منابع با نتایج مورد انتظار برشمرد و افزود: اینها موجب خستگی مردم هستند و باید با آنها خداحافطی کرد و پاسخگوی مردم بود.

اسلامی با بیان اینکه خسته کردن مردم به‌هیچ وجه پذیرفتنی نیست، ادامه داد: هر کسی که بروکراسی داشته و موجب خستگی مردم شود موجب پیگرد قاطع ما خواهد بود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه امسال سامانه کاروزر عملیاتی می‌شود بر اهتمام ویژه برای انجام آن تأکید کرد و گفت: چرخش اطلاعات و انعکاس عملیاتی که در این سامانه انجام می‌شود، به ما نشان می‌دهد که در کجا رسوب و رکود داریم، در کجا باید لایروبی مسیر انجام و مقررات زاید حذف شود و همچنین موجب صدور مجوز در حداقل زمان خواهد شد تا کسب‌وکار کشور بالا رفته، هزینه فعالیت کاهش و سرمایه ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه این مردم، شایسته بالاترین نرخ خدمات و رسیدگی هستند، افزود: هنگامی که حضور مردم در صحنه باشکوه است باید حجم بدهکاری ما برای خدمت به مردم افزایش یابد.

اسلامی تحولات در سیستم اداری، سامانه مربوط به محیط کسب‌وکار و سامانه پاسخگوی مسائل روزمره مردم را ا زجمله راه‌های خدمات به مردم برشمرد و افزود: دستگاه‌ها برای خدمت به مردم هستند و پاسخ به هنگام به تحولات نتیجه‌بخش است.

وی ادامه داد: مردم با مراجعه به سامانه *۵# می‌توانند مراجعات خود را غیرحضوری و از طریق تلفن همراه انجام داده و ما نیز می‌توانیم سریع‌تر پاسخگوی مردم باشیم.

استاندار مازندران با تأکید بر اهتمام ویژه به برگزاری مراسم دهه فجر، افزود: سخنرانان باید دستاوردها، سیاست‌ها و رویکردهای نظام و دولت را بیان کنند و امید و نشاط را به مردم هدیه دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.