.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیرساخت‌های اساسی دولت الکترونیک در مازندران فراهم شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی در استان، گفت: زیرساخت‌های اساسی دولت الکترونیک در مازندران فراهم شد.

به گزارش شمال نیوز، حسین خیریان پور امروز در دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی حفاظت و اتوماسیون برق در دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر، اظهار داشت: وجود جنگل و دریا، تنوع محصولات کشاورزی، کشت‌های گلخانه ای و دارا بودن رتبه نخست در 19 محصول کشاورزی در کشور، نقاط مثبت این استان است.

وی افزود: مازندران با دارا بودن سه بندر و فرودگاه و راه‌های ریلی و شوسه ای از ظرفیت خوب د این بخش برخوردار بوده و دارای ظرفیت بالا در گردشگری و صنایع دستی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، تولید و اشتغال را دو اولویت مهم استان دانست و افزود: در این حوزه تلاش‌های مختلف انجام شده و برای توسعه علم باید با قوت بیشتری تلاش کنیم.

خیریان پور با اشاره به اینکه مازندران در ضریب بهره‌مندی از اینترنت و پهنای باند پس از تهران رتبه دوم کشور را دارا است؛ افزود: زیرساخت‌های مختلف دولت الکترونیک در مازندران فراهم شد و حرکت به سمت استان مجازی قوت گرفته است.

وی بیان داشت: تعامل و همگرایی و انسجام و تعادل و توازن در پیگیری و ایفای وظایف از مسائل مهمی بوده که باید مورد توجه جدی باشد و در افزایش توان علمی با استفاده از توان صاحبان قدرت سیاسی و مسئولان، صاحبان علم و سرمایه‌گذاران وارد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: مازندران از یک طرف با داشتن جنگل‌های منحصربه فرد و اراضی حاصلخیز و متنوع و رودخانه‌های متعدد و سواحل زیبای خزر از دو نعمت و موهبت بزرگ برخوردار است و همه باید برای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1396
همین چهار تا خیابان درب و داغون کردن شد زیر ساخت برید از اروپا یاد بگیرید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.193 seconds.