.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناصری: ناطق هم شاکی شده روحانی برای دولت وقت نمی‌گذارد
«ناطق نوری» از روحانی خواسته وقت بیشتری برای اداره کارهای دولت و رسیدگی به امور اجرایی بگذارد.»

به گزارش شمال نیوز، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

عبدالله ناصری (عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و مشاور خاتمی) در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان خبر داد: روحانی در مقایسه با همه رؤسای جمهور پیشین بعد از انقلاب، وقت برای دولت نمی‌گذارد. می‌گویند او از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹ سر کار است! این را تردید ندارم و یکی از اعتراضات و انتقاداتی است که دوستان روحانی به او دارند.


وی می‌افزاید: ناطق نوری در همین زمینه به روحانی اعتراض کرده و گفته؛ من که الان فقط یک حوزه علمیه در لواسان دارم از ساعت ۶:۳۰ صبح آنجا حاضر می‌شوم و شما باید کمی زودتر بروید و به سخن وزرایتان گوش کنید.


ناصری می‌گوید: رئیس‌جمهور حوزه‌های کلیدی کشور را شوخی گرفته است. او به دلیل روحیه‌اش مشورت‌پذیر نیست. روحانی ذهن پیچیده امنیتی دارد. وی همچنین با بیان اینکه «جهانگیری قصد خروج از دولت را داشت با توصیه خاتمی ماند»، گفت: روحانی قدرشناس جهاد جهانگیری در انتخابات نبود.


به گفته ناصری «دستگیری برادر جهانگیری حضورش را برای ۱۴۰۰ سخت کرد».


ناصری می‌گوید: روحانی در حوزه اقتصادی موفق عمل نکرد و حوزه اقتصادی دولت بسیار به هم ریخته است. نهاوندیان گزینه وزارت اقتصاد روحانی بود؛ لاریجانی پیام داد که رأی نمی‌آورد.


یادآور می‌شود تذکر ناطق نوری به روحانی درباره صرف وقت بیشتر برای اداره دولت، در حالی است که مرحوم هاشمی رفسنجانی نیز در آخرین جلسه یکی از کمیسیون‌های «مجمع تشخیص مصلحت نظام»، از شیوه مدیریت روحانی گلایه و انتقاد جدی کرده بود؛ به این دلیل که وقت کافی روزانه برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی نمی‌گذارد و هم اینکه از موضع بالا برخورد کردند و ملاقات با او حتی برای من (هاشمی) هم آسان نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1396
اقای ناصری هم مثل کیهان شریعتمدار زده به سیم اخر پیوند ومشترکات انان مبارک شاید انتقاداتی به دولت وتیم اقتصادی وارد باشد که هست ولی دوستان توجه نمکنند چه کسی حرف انان را میزند وسواستفاده میکند امثال کیهان وپایداری چیها که ظرف این چند سال شاید به خون وحذف اصلاح طلبان تشنه اند وکوتاه نمیایند از بالا تا پایین وکوتاه هم نمایند انان از امریکا واسرائیل ومفسدین میگذرند ولی از اصلاح طلبان خیر.
پاسخ ها به این نظر
سلام 27 دي 1396
چقدر شما اصلاح طلبان نقد پذیرید ماشاءالله به این همه نقدپذیری هرکس که از شما انتقاد کند حتی اصلاح طلب شناخته شده ای مثل ناصری او را به رقیب وصل میکنید خسته نباشید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.