.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر نماینده آمل درباره اعتراضات اخیر ؛
یوسفیان ملا : همه کسانی که به خیابان ها آمدند آشوبگر نبودند
شمال نیوز : وی ادامه داد: من معتقدم همه کسانی که به خیابان ها آمدند آشوبگر نیستند و برخی مشکل داشتند اما آشوب گران و تخریب کنندگان نیز در آنها نفوذ کردند.....
یوسفیان ملا : همه کسانی که به خیابان ها آمدند آشوبگر نبودند در هیچ دوره و زمانی مجلس افزایش قیمت جدی قیمت حامل های انرژی را مصوب نکرده و این بار نیز با این پیشنهاد دولت موافقت نمی شود.

عضو کمیسیون تلفیق گفت که دولت خود اختیار این موضوع را داشت که 16 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل انرژی درآمد داشته باشد اما این کار نکرد و طرح موضوع را در لایحه بودجه به مجلس فرستاد و خواست این توپ را به زمین مجلس بیاندازد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گویی در این خصوص افزود: مجلس در هیچ دوره و زمانی افزایش قیمت جدی قیمت حامل های انرژی را مصوب نکرده و این بار نیز با این پیشنهاد دولت مبنی بر بنزین 1500 تومانی یا مواردی شبیه به این در تصمیم گیری نهایی موافقت نمی شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس همیشه فرمول به دولت می دهد، مثلا اعلام می کند که با افزایش چند در صد در طول سال موافق است و یا در یک برنامه پنج ساله در چه فرمولی فوب خلیج فارس مبنا قرار بگیرد.

یوسفیان ملا در پاسخ به این سوال که آیا مجلس بعد از تجمعات اعتراضی از افزایش قیمت حامل های انرژی برای سال آتی عقب نشینی کرده است، گفت: اگر در تجمعات خواسته ای باشد که مجلس باید آن را مدنظر قرار دهد، بدون شک نمایندگان به آن عمل می کنند و شنیدن صدای اعتراضات برای مجلس مشکلی نیست.

وی ادامه داد: من معتقدم همه کسانی که به خیابان ها آمدند آشوبگر نیستند و برخی مشکل داشتند اما آشوب گران و تخریب کنندگان نیز در آنها نفوذ کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصریح کرد: مجلس با افزایش قیمت در شرایطی فعلی موافق نیست چرا که دولت چهار سال قیمت ها را افزایش نداده و این که در یک مقطع به طور ناگهانی قیمت ها افزایش پیدا کند، منطقی نیست.

یوسفیان ملا همچنین تاکید کرد: دولت خود نیز اختیار داشت 16 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل های انرژی درآمد داشته باشد اما این کار نکرد و طرح موضوع را در لایحه بودجه به مجلس فرستاد و خواست این توپ را به زمین مجلس بیاندازد.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در خصوص وضعیت درآمدی دولت در شرایطی که قیمت حامل های انرژی را افزایش ندهد، گفت: اگر دولت قیمت ها را افزایش ندهد باید به دنبال منابع دیگری برای تامین اعتبار بود، امکان آن نیز وجود دارد و نمی توان گفت دولت اگر افزایش قیمت حامل های انرژی را لغو کند درآمد ندارد و دستش خالی می ماند زیرا این امکان که از محل های دیگری درآمد داشته باشد یا از موضوعات دیگری صرفه جویی اعتبار داشته باشد، وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 دي 1396
اگر این اقای نماینده و باند راست و چپ بگذارند مشکلات مردم حل خواهد شد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.