.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 12 شکارچی غیرمجاز در آمل ،ساری و کیاسر/ یک واحد آلاینده صنعتی در کیاسر پلمپ شد
ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل مداوم در شهرهای آمل، ساری و کیاسر 12 شکارچی غیرمجاز را به همراه 12 قبضه سلاح شکاری دستگیر و بیش از 50 رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین گشت و کنترل در منطقه دلارستاق لاریجان و نوایی محله دابودشت از هشت شکارچی غیرمجاز 8 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط که سه قبضه آن قاچاق بوده و 45 رشته دام هوایی را جمع آوری و ۱۰ جایگاه استقرار شکارچیان را تخریب و 8 قطعه پرنده گرفتار در دام  هوایی را رهاسازی کردند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست ساری نیز در حین گشت و کنترل در منطقه دشت ناز سه شکارچی غیرمجاز را به همراه سه قبضه سلاح شکاری دستگیر و در ماموریت دیگری از متخلفین لاشه ده قطعه کبوتر کشف و ضبط کردند.

در کیاسر نیز مأمورین یگان پارک ملی در حین گشت‌زنی در منطقه شکار ممنوع کیاسر یک شکارچی را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

تمامی متخلفین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

همچنین یک واحد آلاینده صنعتی در کیاسر به دلیل عدم رعایت موازین زیست محیطی پلمپ شد.

رئیس اداره پارک ملی کیاسر به همراه کارشناسان این اداره یک واحد صنعتی آلاینده را به دلیل عدم رعایت موازین زیست محیطی پلمپ کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.