.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادسازی 200 هکتار از اراضی ملی در مازندران
رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران از آزادسازی و رفع تصرف 200 هکتار از اراضی ملی استان به ارزش 120 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع ملی 200 هکتار از اراضی ملی به ارزش 120 میلیارد تومان خلع ید شده است.


وی ادامه داد: طی 9 ماه سالجاری اراضی خلع ید شده از طریق اجرای احکام صادر شده به مساحت بیش از 58 هکتار به ارزش بیش از 33 میلیارد تومان با تشکیل 71 فقره پرونده بوده است.


رئیس شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان در ادامه افزود: در 6 ماه نخستسال جاری اراضی خلع ید شده از طریق تبصره ذیل ماده 55 قانون جنگل‌ها نیز 788 فقره پرونده به مساحت بیش 141 هکتار و ارزش بیش 86 میلیارد تومان بوده که در مجموع اراضی ملی خلع ید شده 859 فقره پرونده به مساحت بیش از 200 هکتار و به ارزش 120 میلیارد تومان بوده است.


رئیس کل دادگستری استان در ادامه بیان کرد: در این خصوص در طی 9 ماه سال‌جاری هشت جلسه به صورت اصلی و با حضور اعضای اصلی شورا و تعداد 22 جلسه فرعی دبیرخانه‌ای تشکیل شد و 117 مصوبه مورد رسیدگی قرار گرفت.


وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان به پرونده‌های متجاوزان به حقوق عامه، به ویژه جنگل در شعب ویژه رسیدگی و با مجرمان برخود قاطع خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.