.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۲۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۲۷۷ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در اجرای طرح های حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ یارعلی نیازی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز به ویژه کالاهای ممنوعه، با هدف عمل به فرامین مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کار و تولیدات داخلی در چندین مرحله از طول سال جاری در مرکز استان و شهرستان های تابعه به مرحله اجرا در آمد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از دیگر اهداف اجرای این طرح ها را برخورد قاطعانه با باندها و شبکه های عمده قاچاق کالا و ارز و ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم به منظور پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: به همین منظور ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه با انجام بازرسی های مقطعی و شناسایی باندها و شبکه های عمده قاچاق کالا ، اقدامات عملیاتی را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در سطح استان آغاز کردند.

وی در ادامه،اظهار داشت: در اجرای این طرح ها در طی ۹ ماهه گذشته ۱۱ باند قاچاق عمده کالا در استان متلاشی شد و یک هزار و ۱۸۴ نفر دستگیر شدند.

نیازی،خاطر نشان کرد: کشف ۶۶۳ میلیون ریالی فرآورده های نفتی ، یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریالی کالاهای دخانی،۱۲ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریالی کالاهای گمرکی ،۲ میلیارد و ۶۱۴ میلیارد ریالی چوب جنگلی قاچاق ،۳۰ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریالی فرآورده های شیلاتی و ۵۹میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریالی کالاهای تعزیراتی از عمده ترین کشفیات کالاهای قاچاق در سطح استان بوده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان ارزش مجموع کالاهای کشف شده را بالغ بر ۲۷۷میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است و خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلاف در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی است.

سرهنگ نیازی در خاتمه از مردم خواست: برای حمایت از تولیدات داخلی، بازار کار، اشتغال جوانان و حفظ سلامت جامعه و خانواده های خود از خرید کالاهای قاچاق که معمولا از مواد غیر بهداشتی و بی کیفیت تهیه و عرضه می شوند خودداری کنند و در صورت شناسایی عاملان تهیه و عرضه کالای قاچاق مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.