.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روابط عمومی سنتی منسوخ شده است
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران، فرهنگ را اولویت هر جامعه دانست و گفت: روابط عموسی سنتی منسوخ شده است.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد محمدی تاکامی بعدازظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان فرهنگی و روابط عمومی شهرداری های استان، فرهنگ را اولویت هر جامعه دانست و یاد آور شد: پروژه های عمرانی نیز باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری، با اشاره به این که روابط عمومی سنتی منسوخ شده است، تصریح کرد: انتظار می رود روابط عمومی ها به مثابه یک مدیر عمل کنند و برای کارهای خود برنامه و چشم انداز چند ساله داشته باشند.

وی نیروی انسانی را بزرگ ترین سرمایه هر سازمان دانست و خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها، چشم انداز تحول گرا داشته باشند و صرفا تقویمی و مناسبتی عمل نکنند.

محمدی تاکامی با بیان این که روابط عمومی ها باید به ماموریت های خود باور داشته باشد، گفت: ارتباط روابط عمومی ها با جامعه باید دوسویه باشد و در این راستا از فناوری های روز به نحو شایسته بهره گیری شود.

مسئول کمیته مدیریت شهری و فضاسازی ستاد گرامی داشت دهه فجر استان بر ایجاد میز گفتگو از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و افزود: در ایام الله دهه فجر اقدامات شهری بدرستی اطلاع رسانی شود.

وی از روابط عمومی ها خواست تا به ارزیابی افکار عمومی بپردازند و نظر مردم را در اجرای پروژه های شهری اخذ کنند، تصریح کرد: روابط عمومی های شهرداری ها به فضاسازی و زیباسازی ورودی شهرها بویژه در شهرهایی که در مبادی ورودی استان قرار دارند، توجه کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.47 seconds.