.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازآذری: پویش خبر خوب گرمابخش جریان اطلاع‌رسانی است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران پویش و همایش «خبر خوب» را گرمابخش جریان اطلاع‌رسانی و استمرار روحیه برادری در کشور دانست و گفت: امیدواریم در سایه همدلی بتوانیم در خدمت به مردم رضایت حق‌تعالی را جلب کنیم.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی امروز از پیوستن خود به پویش «خبر خوب» خبر داد و اظهار کرد: حرکت جامعه خبری در این زمینه حرکت‌بخش و شوق‌آفرین است.

وی امید‌آفرینی و ایجاد نشاط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را برای رشد و تعالی جامعه ضروری دانست و افزود: انتشار اخبار خوب نافی طرح مشکلات جامعه در رسانه‌های گروهی نیست اما می‌شود از طریق نشاط‌آفرینی خبری به همگرایی در جامعه خون تازه تزریق کرده است. 

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران، پویش و همایش «خبر خوب» را گرمابخش جریان اطلاع‌رسانی و استمرار روحیه برادری در کشور دانست و گفت: امیدواریم در سایه همدلی بتوانیم در خدمت به مردم رضایت حق‌تعالی را جلب کنیم.

نیازآذری با اشاره به اینکه رسانه‌ها برای تولید خبرخوب منافع ملی را در اولویت قرار دهند نگاه رسانه به مسائل کشور مبتنی بر حل مسأله و اصلاح امور و آگاهی‌بخشی باشد، یادآور شد: اخبار خوب در فرهنگ‌سازی و آموزش و نگرش جامعه به‌ویژه مسؤولان مؤثر است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.