.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت واقعی درگذشت آیت الله هاشمی از زبان محسن هاشمی
رئیس شورای شهر تهران درباره علت فوت پدر گفت: علت فوت ایشان ایست قلبی اعلام شد اما این‌که ایست قلبی به‌طور مشخص چه علتی داشته است موضوعی بود که نیاز به کالبدشکافی داشت و به دلیل شرایط خاص آن زمان کالبدشکافی انجام نشد؛ شاید اگر موضوع رادیواکتیو در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد، بهتر بود.

شمال نیوز: رئیس شورای شهر تهران درباره علت فوت پدر گفت: علت فوت ایشان ایست قلبی اعلام شد اما این‌که ایست قلبی به‌طور مشخص چه علتی داشته است موضوعی بود که نیاز به کالبدشکافی داشت و به دلیل شرایط خاص آن زمان کالبدشکافی انجام نشد؛ شاید اگر موضوع رادیواکتیو در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد، بهتر بود.


محسن هاشمی در جریان مصاحبه ای با فارس در پاسخ به سئوالی با این مضمون که: : اما خواهرتان خانم فائزه هاشمی تصریح داشته‌اند که مسائلی از قبیل وجود رادیواکتیو از سوی شورای عالی امنیت اعلام‌شده، پاسخ داد:

علت فوت ایشان ایست قلبی اعلام شد اما این‌که ایست قلبی به‌طور مشخص چه علتی داشته است موضوعی بود که نیاز به کالبدشکافی داشت و به دلیل شرایط خاص آن زمان کالبدشکافی انجام نشد. بحث رادیواکتیو موجود در بدن نیز از سوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به خانواده اعلام شد اما اینکه رادیواکتیو بر فوت اثری داشته است، را نمی‌توان مطرح کرد و شاید اگر به این صورت‌مسئله در رسانه‌ها مطرح نمی‌شد، بهتر بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.