.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتصاب مهدی خلیلی ؛
« معاون زراعت » جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد
شمال نیوز : مهدی خلیلی که از فعالان رسانه ای، خوشنام و کاربلد استان و توانمند و آشنا به بخش کشاورزی است، در پنج سال متوالی که رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بود توانست هر سال به عنوان روابط عمومی برتر در کشور معرفی و تجلیل شود.....
« معاون زراعت » جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد

شمال نیوز : رییس سابق روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران، معاون زراعت این سازمان شد.

به گزارش شمال نیوز ، مهدی خلیلی که از فعالان رسانه ای، خوشنام و کاربلد استان و توانمند و آشنا به بخش کشاورزی است، در پنج سال متوالی که رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بود توانست هر سال به عنوان روابط عمومی برتر در کشور معرفی و تجلیل شود.

این کارشناس ارشد زراعت که ابتدای کار خود را در زمان ورود به جهاد کشاورزی از کارشناس ترویج دهستان زیارتکلا در منطقه محروم هزارجریب نکا شروع کرد، پس از سه سال به معاون فنی جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه ارتقاء داده شد و با توانمندی هایی که سازمان جهاد کشاورزی از این جوان آشنا به بخش کشاورزی سراغ داشت وی را به عنوان رییس اداره روابط عمومی این سازمان عریض و طویل انتخاب کرد.

به درستی که خلیلی توانست از این انتخاب و مسوولیت دشوار، سربلند بیرون آید و با تعامل و همکاری خوب تمامی رسانه ها، در برابر هجمه های فراوانی که بخش کشاورزی وارد بوده و هست مشاور خوبی برای رسانه ها باشد و علیرغم تمام کاستی ها، تمام قد از بخش کشاورزی مازندران دفاع کند.

بعید است جهاد کشاورزی استان بتواند براحتی نیرویی زبده و توانمند را برای ارتباط با رسانه ها و اقناع افکار عمومی پیدا کند چراکه خلیلی در عین جوان بودن، دارای انگیزه و انرژی بالا، آشنا به کار، مسلط به هنر روابط عمومی و متخصص در حوزه کشاورزی بود.

هرچند در همین مدت کوتاه که خلیلی از روابط عمومی کنار گذاشته شد، ضعف های روابط عمومی بخش کشاورزی کاملا مشهود و نمایان شده است و به صراحت می توان گفت ارتباط با رسانه ها و افکار عمومی جامعه به پایین ترین سطح خود رسیده است.

جهاد کشاورزی استان نتوانست چشم خود را بر این نیروی توانمند که شناخت جامعی به موضوعات و مسایل بخش کشاورزی دارد ببندد و از وی در حوزه تخصصی بخش زراعت و به عنوان معاون این مدیریت بهره گیری کرده است.

حال جهاد کشاورزی باید به دنبال نیرویی باشد که علاوه بر تخصص و تجربه و تسلط بر آمار و اطلاعات این بخش مهم، به عنوان سدی محکم در برابر فشار رسانه ها و انتقاد از ضعف های سازمان جهاد کشاورزی باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همکار 25 دي 1396
از مدیران جهاد استان بابت این انتصاب شایسته و تخصصی تقدیر می کنیم . امیدواریم همچون مسئولیت های گذشته که همواره در رتبه های برتر قرارداشت موفق و سربلند باشد .
محمد 25 دي 1396
عرض تبریک خدمت جناب مهندس خلیلی
انشاءالله که در هر سنگری مشغول خدمت هستید مثل همیشه موفق باشید.
خبرنگار 25 دي 1396
حیف شد از روابط عمومی رفت . مدیر توانمندی بود . خبرنگاران قدردان این مدیر موفق هستند .
حسین 24 دي 1396
البته با حمایت تمام قد دکتر شاعری ! نماینده بهشهر
تهران پردل ،سازمان اوقاف 24 دي 1396
برادر ارجمند جناب آقای خلیلی (مدیر جهادی ) ان شاالله درسنگر جدیدموفق وپیروز وسلامت باشید.
reza 25 دي 1396
عرض تبریک خدمت ایشان
..قطعا در ایران اسلامی جوانانی شایسته و لایق وجود دارد که کارهها به زمین نماند در تعریف از دیگران راعیت انصاف کار اخلاقی و پسندیدهای هست..
سید 25 دي 1396
تبریک به برادر عزیزم جناب آقای خلیلی که در روابط عمومی جهاد استان خوب درخشیدند . امیدوارم در سنگر جدید هم همچنان بدرخشند .
ستاد 25 دي 1396
اقا چه نونی به هم قرض میدین...........خداییش خیلی باحالین.........
یکی مدیرکل بشه اینقدر تعریف و تمجید ازش نمیکنن................
یعنی چی که مثل اقای خلیلی دیگه پیدا نمیشه واسه روابط عمومی
رضا 25 دي 1396
انتصاب جناب آقای دکتر دادخواه را به سمت ریاست روابط عمومی جهاد کشاورزی استان مازندران با تجربه ارزشمند در اداره کل منابع طبیعی استان تبریک گفته و اطمینان دارم که شاهد پیشرفت اطلاع رسانی در جهاد استان خواهیم بود .
رضا 25 دي 1396
جای خالی مهندس خلیلی عزیز واقعا به سختی پر خواهد شد ولی هستند نیروهای زحمتکش و خدومی که با انتقال تجربیات ارزنده مهندس خلیلی بتوانند انشالله مسیری را که مهندس خلیلی هموار کردند را ادامه دهند و موجب اعتلای کشاورزی استان در کشور شوند.
بنده بعنوان یک فعال در حوزه کشاورزی و باغداری پیشنهاد میکنم جناب مهندس حیدرپور از ظرفیت و توان نیروهای زبده سازمان مانند مهندس ضیایی که هم اینک در حوزه مدیریت توسعه بازرگانی خدمت میکنند , استفاده نموده و ایشان را بعنوان رییس روابط عمومی منصوب نمایند تا جای خالی مهندس خلیلی کمتر احساس شود.
با تشکر از خبرگزاری وزین شمال نیوز که الحق رسالت اطلاع رسانی صحیح را به درستی انجام میدهد
درود بر جناب رمدانی عزیز
تندرست باشید
محمدی 26 دي 1396
تبریک مهندس خلیلی مرد پرتلاش که صادقانه در کجا باشید منشا خیر و برکت هستید .
خبرنگار 26 دي 1396
آقای خلیلی از مدیران توانمند و متخصص در حوزه کشاورزی هستند، و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری از این عزیز باشیم و تعامل خوب ایشان با اصحاب رسانه رسانه استان قابل فراموشی نیست و تمام قد از بخش کشاورزی استان دفاع می کردند که شایستگی پست بالاتر از این حق ایشان بوده است.
سید 26 دي 1396
تبریک ویژه به دکتر دادخواه که سکان اداره روابط عمومی سازمان جهاد استان را در دست گرفتند و انشاالله با جمع علم و دانش و تعهدی که در ایشان سراغ داریم باز هم در این مسئولیت همچون گذشته بدرخشند .
خبرنگار 26 دي 1396
ضمن خداقوت به مهندس خلیل به آقای دکتر دادخواه به جهت انتصاب به عنوان رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی مازندران تبریک عرض می کنم
حسن نقاش 27 دي 1396
با سلام
برای هر عزیزی که این پست خطیر را بر عهده بگیرد آرزوی توفیق و یربلندی داریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.