.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ؛
اربعین فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا برگزار می‌شود
شمال نیوز: مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی از فرماندهان اسبق لشکر ۲۵ کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس در بهشهر برگزار می‌شود......
اربعین فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا برگزار می‌شود

شمال نیوز : چهلمین روز شهادت سردار علی ییلاقی فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا و از چهره‌های درخشان و همیشه ماندگار دفاع مقدس روز پنجشنبه 28 دی ماه به همراه نماز مغرب و عشا در مصلی حضرت آیت‌الله جباری(ره) شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.


به گزارش شمال نیوز ، سردار سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مهدی مختاری به عنوان مداح در این مراسم حضور به عمل می‌آورد.


دیدار با جمعی از خانواده های شهذای مدافع حرم ، حضور در جمع فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس شرق استان و زیارت قبور شهدای بهشهر از دیگر برنامه های سفر دکتر محسن رضایی به شرق استان است .

 

سردار علی ییلاقی فرمانده اسبق لشکر 25 کربلا و از چهره‌های درخشان و همیشه ماندگار دفاع مقدس از جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی بود که در سال ۶۱ از ناحیه سر به شدت مجروح و دو سال در حالت بیهوشی و نیمه بیهوشی بود که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحت دوران نبرد در 15 آذر ماه امسال به همرزمان شهیدش پیوست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.