.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداران ۸۰ میلیاردی در مازندران دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی با انهدام باند جعل اسناد و خرید و فروش مال غیر در منطقه رویان در غرب استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی در مرداد امسال مبنی بر کلاهبرداری از وی با جعل اسناد و فروش مال غیر از سوی افرادی ناشناس در منطقه رویان در غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان مربوطه قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته در تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس، اذعان داشت، افرادی در اسفند سال 95 پس از جلب اعتمادش با اقدامات متقلبانه و جعل اسناد و فروش مال غیر، بیش از 80 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: کارشناسان و ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دریافت مشخصات افراد کلاهبردار و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، متهمان به کلاهبرداری را که با تشکیل باندی در امر جعل اسناد و کلاهبرداری فعالیت می کردند، شناسایی کنند.

میرفیضی با اشاره به شناسایی متهمان به کلاهبرداری از دستگیری این افراد با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی خبر داد و افزود: این شش متهم شامل 5 مرد و یک زن پس از دستگیری و اقرار به بزه انتسابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی مازندران به شهروندان هشدار داد: قبل از انجام هرگونه معامله و خرید و فروش املاک نسبت به بررسی اصالت اسناد از مراکز رسمی و برای انجام معاملات ملکی و خرید و فروش املاک از مراکز معتبر اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.