.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با درج بند آبونمان در قبوض جدید گاز ؛
بی توجهی شرکت گاز مازندران به رای دیوان عدالت اداری !
شمال نیوز : به مدیرعامل شرکت گاز مازندران توصیه می شود تا به قانون نمکین نموده و همچون برخی از استان ها نسبت به اصلاح مورد ابلاغی از سوی دیوان عدالت اداری اقدام نماید و از تداوم این روند غیرقانونی جلوگیری نماید ......

شمال نیوز : بند آبونمان در قبض‌های گاز بحثی است که با رأی دیوان عدالت اداری و همچنین پذیرفتن آن توسط شرکت ملی گاز ایران باید از قبض‌های گاز حذف می‌شد اما همچنان رقم آن در برخی از قبض‌ها دیده می‌شود.

در 31 مرداد ماه امسال روابط عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد که هیأت این دیوان بر اساس بخش نامه شماره 84203/م/3 به تاریخ 26/6/91 ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها و شرکت ملی گاز آبونمان را از قبوض گاز مشترکین را خلاف قانون دانسته و آن را باطل کرده است اما شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که این موضوع هنوز به‌صورت کتبی به آنها ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ قانونی، این شرکت تابع قانون بوده و در این زمینه اقدام خواهد کرد.

با وجود ابلاغ قانونی و انتشار رأی در روزنامه رسمی توسط دیوان عدالت اداری در اواخر مهرماه باز هم در قبض‌های گاز بند آبونمان دیده شد و دیوان با اخطار به شرکت ملی و با فرصت 48 ساعته خواستار اقدام عملی در ارتباط با رأی ابلاغ‌شده توسط دیوان عدالت اداری برای حذف آبونمان شد.

دیوان عدالت اداری طی نامه‌ای ضمن اخطار به شرکت ملی گاز ایران، ۴۸ ساعت فرصت داد تا مطابق با رأی ابلاغی اقدامات عملیاتی برای حذف آبونمان از مشترکین گاز انجام و نتیجه را به دیوان عدالت اداری اعلام کند البته در برخی از قبوض جدید این بند حذف شده است.

 

 

اما در برخی از قبض‌ها این بند همچنان دیده می‌شود.

 

 

 

جالب است بدانید در استان مازندران ، به رای دیوان عدالت اداری توجهی نشده و قبوض صادر شده جدید همچنان با درج عنوان آبونمان مبالغی را به مشترکین خود تحمیل می کند .

به مدیرعامل شرکت گاز مازندران توصیه می شود تا به قانون نمکین نموده و همچون برخی از استان ها نسبت به اصلاح مورد ابلاغی از سوی دیوان عدالت اداری اقدام نماید و از تداوم این روند غیرقانونی جلوگیری نماید .

بدون شک اجرای قانون و تمکین از رای دیوان عدالت اداری و رضایت مردم بر اقداماتی که خوشایند مدیران بالادستی را بدنیال دارد ارحجیت دارد و از یک مدیر دلسوز انتظار می رود با تمکین از از قانون از احجاف به مردم جلوگیری نماید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 دي 1396
با سلام.اینگونه خبر رسانی بدون بررسی و استعلام از منابع موثق از رسانه ارزشمند شمال نيوز دور از انتظار بود. مزيد اطلاع خبرنگار محترم، درج و یا حذف هرگونه آیتم در قبوض مشترکین محترم خارج از اختیار ادارات گاز استانی بوده و براساس دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغ شده توسط شرکت ملی گاز ایران در قبوض اعمال میگردد. لازم بذکر است با توجه به اسناد موجود سازمان های متولی امر ظاهرا مجوز این اقدام را صادر نمودند.(پیشنهاد میگردد خبرنگار محترم جستجوی اندکی در سایت هانمايند.) شایان ذکر است مدیرعامل محترم و ارزشی شرکت گاز مازندران جناب آقای مهندس احمدپور از بدو حضور همواره دغدغه حل مشکلات مشترکین محترم را داشته و یکی از مدیران پرتلاش و جهادی میباشد و اینگونه اظهار نظر با توجه به پیشینه ارزشمند ایشان بی انصافی بوده و امیدوارم رنگ و بوی سیاسی نداشته باشد. باتشکر
پاسخ ها به این نظر
مردم 25 دي 1396
سئوال من اینجاست که چرا در برخی از استان ها این اصلاح بر اساس رای دیوان انجام شد اما مدیران خوش خدمت مازندارن و به قول شما ارزشی این کار را نکردند ؟ ارزش به خدمت به مردم است نه خوشخدمتی به مدیران ارشد شرکت !!!!!!!!
نا شناس 25 دي 1396
همانگونه بیان شد حذف یا اضافه نمودن هر آیتمی در قبوض گاز خارج از اختیار شرکت های گاز استانی میباشد.
از تاریخ 24 مرداد به استناد راي ديوان عدالت اداری آبونمان حذف شده است و از همين تاريخ هزينه خدمات مستمر به استناد حكم شوراي اقتصاد با همان فرمول آبونمان اخذ مي گردد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.