.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داغ دریای چین بر دل قائم‌شهر ماند/ افسر قائم‌شهری در بین جانباختگان کشتی سانچی
یکی از جانباختگان کشتی سانچی، میلاد عنایتی افسر سوم و دریانورد جوان قائم‌شهری بود که در این حادثه به رحمت الهی رفته ولی هنوز جسد این مرحوم مانند چند تن دیگر پیدا نشده است.

به گزارش شمال نیوز، 16 دی‌ماه، نفتکش ایرانی سانچی از عسلویه با هدف تحویل نفت، عازم داسان کره‌جنوبی شد ولی در راه با یک کشتی چینی در سواحل این کشور برخورد کرده و دچار حادثه می‌شود.

بار نفتکش سانچی، نفت فوق سبک با درجه اشتعال بسیار بالا بود که همین محموله سبب آتش‌سوزی سریع کشتی شد و طی آن 30 ایرانی و دو بنگلادشی ناپدید شدند.

بلافاصله بعد از این حادثه جستجوها برای یافتن اجساد و یا زنده‌های احتمالی آغاز شد و بعد از چند روز، اجساد سه ایرانی مفقود شده پیدا شد.

 این جستجوها ادامه داشت تا به امروز که تیم جستجوی بندر شانگ‌های چین، اعلام کرد که کشتی سانچی  کاملاً غرق شده و در صورتی‌ که همه سرنشینان در داخل کشتی باشند همگی کشته شدند.

به دلیل شدت انفجار و انتشار گازهای سمی، در همان نخستین ساعات انفجار پیش‌بینی شد که همه دریانوردان جان باختند ولی با همه امکانات عملیات اطفای حریق و تلاش برای یافتن پیکر دریانوردان و یا زنده‌های احتمالی ادامه دارد.

حجم دود و آتش، کار را برای تکاوران ناممکن کرد و ارتفاع شعله‌های آتش به 900 متر می‌رسید و بعد از هشت روز، کشتی سانچی غرق شد و به اعماق دریا رفت.

هنوز داغ آتش پلاسکو، از دل‌های ما نرفته و سرد نشده بود که آتش سانچی به جانمان رخنه کرد و خانواده‌های زیادی را داغدار کرد.

یکی از جانباختگان کشتی سانچی، میلاد عنایتی افسر سوم و دریانورد جوان قائم‌شهری بود که در این حادثه به رحمت الهی رفته ولی هنوز جسد این مرحوم مانند چندتن دیگر پیدا نشده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 دي 1396
خداوند روح همه اين عزيزان قرين رحمت خود كند و به بازماندگان صبر عنايت فرمايد .
امین 25 دي 1396
خدا بیامرزه و رحمتشان کند یادشان گرامی نامشان برقرار و پاینده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.