.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفوذ سامانه بارشی در آسمان مازندران/ ارتفاعات استان برفی می‎شود
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: اواخر امشب با تقویت سامانه، بارش‌ها در آسمان استان گسترش پیدا کرده و انتظار داریم شاهد بارندگی همراه با وزش باد و بارش برف در ارتفاعات استان باشیم.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی  اظهار کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به گلوگاه با 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با 9درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه آسمان مازندران امروز به‌صورت نیمه‌ابری تا ابری است، اضافه کرد: مناطق ساحلی و جلگه‌ای استان به‌صورت ابری همراه با بارش‌های پراکنده در غرب مازندران پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: اواخر امشب با تقویت این سامانه، بارش‌ها در آسمان استان گسترش پیدا کرده و انتظار داریم شاهد بارندگی همراه با وزش باد در برخی مناطق نسبتاً شدید در مازندران باشیم.

این مسؤول با اعلام اینکه دمای هوا از اواخر امروز به‌صورت نسبی کاهش می‌یابد، تصریح کرد: بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر و کوهستانی استان به‌صورت برف خواهد بود.

اسدی ادامه داد: طی این مدت محورهای مازندران ابری و مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه خواهد بود که لازم است رانندگان در تردد به توصیه‌ها و هشدارها توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه بارش‌ها کمابیش در آسمان مازندران ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از بعدازظهر سه‌شنبه از ابرناکی آسمان مازندران کاسته شده و روز چهارشنبه نیز احتمال بارش در غرب استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری با شکل‌گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران خواهیم بود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی این مدت به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.232 seconds.