.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتمام حجت با مدیران طرح‌های دریا در مازندران/بازدیدهای مستمر از شناگاه‌های مازندران
رئیس اداره دریایی اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: بازدید مستمر از شناگاه‌های سطح مازندران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز،مریم‌السادات موسوی  اظهار کرد: بازدید مستمر از شناگاه‌های سطح مازندران در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: نمونه‌برداری میکروبی از آب دریای خزر در پاییز امسال صورت گرفته و برای فصل زمستان نیز در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس اداره دریایی اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: شناگاه‌هایی که در 6 ماهه نخست امسال و 6 ماهه دوم سال گذشته آلودگی داشتند به تمام فرمانداران، شهرداران، مسؤولان مرتبط اعلام کردیم که در سال آینده شناگاه‌های آلوده تعطیل خواهند شد.

موسوی یادآور شد: همچنین شناگاه‌هایی که مطابق با ضوابط زیست‌محیطی نبودند مکاتبه‌های لازم صورت گرفته که قبل از آغاز طرح‌های سامان‌دهی دریا در مازندران بهسازی شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمام مسائلی که در سال گذشته در بحث شناگاه‌ها مواجه بودیم ازجمله آلودگی میکروبی و مشکلات زیست‌محیطی در دستور کار قرار گرفته تا مدیران طرح‌ها نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند در غیر این صورت شناگاه تعطیل اعلام خواهد شد.

رئیس اداره دریایی اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران با تأکید بر اینکه بهتر است رفع این مشکلات در اولویت امور قرار گیرد، خاطرنشان کرد: چرا که تا آغاز طرح‌های دریا در مازندران 6 ماه زمان داریم و باید تدابیری در این زمینه اندیشیده شود و مسائل زیست‌محیطی، بهداشتی و آلودگی شناگاه‌ها برطرف شود.

 با توجه به اینکه شنا در مناطقی که دچار آلودگی میکروبی بوده دارای عوارض خطرناکی است از سال گذشته شناگاه‌هایی که دارای آلودگی هستند با پرچم زرد و شناگاه‌های سالم با پرچم آلوده مشخص شدند تا شاهد مشکلی برای مردم نباشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.