.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری کلاهبردار یک میلیارد ریالی در شهرستان نور
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با جعل عنوان نمایندگی یک موسسه خیریه، یک میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه یک شهروند نوری مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان نماینده یک موسسه خیریه از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق شدند متهم را که در اقدامی مرموزانه و با اخذ مدارک هویتی شاکی به بهانه دریافت وام برای افراد نیازمند، 7 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده بود را با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی مقادیر قابل توجهی مهر، اسناد و مدارک اداری و هویتی جعلی با عناوین مختلف کشف شد.

این مسؤول اظهار کرد: متهم که با جلب اعتماد عمومی تاکنون به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از چهار شهروند در شهرستان‌های نور، فریدونکنار،  آمل و ساری اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

میرفیضی با اشاره به این که کلاهبرداری و سایر جرائم مالی و اقتصادی نتیجه وقوع یک اشتباه و یا غفلت نیستند، بلکه نتیجه یک فرایند آگاهانه و عمدی برای کسب منفعت و موقعیت به شکل خلاف قانون‌اند، گفت: کلاهبرداران معمولا با ظاهری موجه و فریبنده و با بازی گرفتن احساسات مردم طعمه های خودرا انتخاب می‌کنند.

وی به شهروندان توصیه کرد از اعتماد به افراد ناشناس و کسانی که با استفاده از عناوین‌ دولتی، انتصاب خود به افراد تاثیرگذار و تظاهر به آداب مذهبی، سعی در جلب اعتماد آنان را دارند خودداری کرده و در صورت برخورد با چنین اشخاصی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.232 seconds.