.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جان باختن عابر پیاده بر اثر برخورد با قطار در ساری
سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: برخورد قطار با یک زن حدود 25 ساله در خط آهن ساری منجر به جراحات شدید و جان باختن او شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، ذکریا اشکپور اظهار کرد: گزارشی از حادثه تصادف در جاده گلما ساری بر اثر برخورد دو دستگاه پراید و پاترول به مرکز پیام اورژانس 115 مازندران اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند و با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس وفائیان، اسماعیلی و فرهنگ پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شدند که به گفته شاهدان یکی از خودروها سرویس مدرسه بود.

* انحراف مینی‌بوس در بیشه کلا محمودآباد

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: در حادثهای دیگر گزارشی از انحراف یکدستگاه مینی بوس در بیشه‌کلا محمودآباد به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد، در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که دو نفر به صورت سرپایی درمان شدند و یک مادر و پدر و کودک سه ساله آنها با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدا محمودآباد منتقل شدند.

* برخورد قطار با عابر پیاده در ساری

اشکپور بیان کرد: حادثه دیگری نیز به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس راهبند ساری به محل حادثه واقع در منطقه دخانیات اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه خانم حدود ۲۵ ساله با هویت مجهول در اثر برخورد با قطار دچار آسیب‌های شدید شد و جان باخت، تلاش‌های تیم فوریت‌های پزشکی در آمبولانس و بیمارستان امام خمینی(ره) ساری برای احیا ثمری نداشت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.