.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهار بد و کم آبی را پیش رو داریم
مدیرکل هواشناسی مازندران، کم آبی و بی آبی را در ۷۰ سال گذشته بی سابقه دانست و گفت: بهار و پاییز بدی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش شمال نیوز، سید محمدرضا رضوی ظهر شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان با بیان اینکه کشور دارای دچار بی‌آبی بسیار سنگین است که در حدود ۷۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده، افزود: متاسفانه سال گذشته در همین موقع، در ارتفاعات البرز برف داشته‌ایم و امسال تقریبا صفر شده است و حتی در قله دماوند هم برفی نیست و این یعنی بهار و پاییز بسیار بدی پیش روی داریم.

مدیرکل هواشناسی مازندران، با ابراز نگرانی از کاهش بارش‌ها، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که در بهمن بخشی از آن جبران می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی هوا در اواخر شهریور، اوایل مهر و همچنین اواخر اسفند و اوایل فروردین، بسیار سخت است، افزود: به این دلیل، ما مجبور به پیش‌بینی سه روزه هستیم و دستگاه‌های مرتبط مانند اداره راه و کشاورزی باید آنقدر چابکی داشته باشند که بتوانند با سه روز زودتر کارها را انجام دهند.

رضوانی با اعلام اینکه زمستان امسال دیررس خواهد بود، گفت: حتما در ۱۵ روز اول سال جدید، سرما را خواهیم داشت و راه‌ها از لحاط برف و بارش و ریزش کوه خطرناک خواهد شد که نیازمند آمادگی است.

وی با تأکید بر جزیره‌ای عمل نکردن سازمان‌ها در هنگام ورود مسافران نوروزی پیشنهاد داد تا یک مکان در ورودی شهرها برای نصب یک بنر بزرگ برای همه ارگان‌ها در نظر گرفته شود تا سازمان‌های خدمات‌رسان تمام اطلاعات و شماره سامانه خود را یک جا و کنار هم ارائه دهند و هر کسی در ورودی شهر برای خود بنر نصب نکند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.