.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با دستور وزیر کار صورت گرفت؛
دیدار و دلجویی مدیر کل تعاون مازندران با خانواده دریانورد مازنی نفتکش سانحه دیده
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور در منزل میلاد عنایتی دریانورد مازندرانی نفتکش ایرانی سانحه‌دیده حاضر در دریای چین با والدین ایشان دیدار کردند.
 دیدار و دلجویی مدیر کل تعاون مازندران با خانواده دریانورد مازنی نفتکش سانحه دیده

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با همراهی شهرام ابراهیمیان مدیر پشتیبانی و توسعه منابع اداره‌کل، میثم میلادی رئیس اداره روابط عمومی و فلاحی رئیس اداره قائم‌شهر با حضور در منزل میلاد عنایتی دریانورد مازندرانی نفتکش ایرانی سانحه‌دیده حاضر در دریای چین با والدین ایشان دیدار کردند.

در این دیدار کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به ارائه گزارشی از اقدامات وزیر کار و مسؤول کمیته ویژه رسیدگی به وضعیت نفتکش ایرانی و خدمه آن پرداخت.

وی افزود: با دعای مردم ایران و همکاری همه مسئولان مرتبط در کشورهای منطقه وقوع حادثه، امیدواریم هر چه زودتر خبر سلامتی میلاد عنایتی و دریانوردان ایرانی به گوش مردم ایران برسد و موجی از خوشحالی ایران عزیز را فرا گیرد.

والدین میلاد عنایتی دریانورد مازندرانی نیز گفت: تلاش‌ها و دلسوزی‌های وزیر کار برای جامعه کارگری بر هیچکس پوشیده نیست و از اقدامات فوری و همه جانبه بسیار خرسندیم و به امید خدا و بی‌صبرانه منتظر خبر سلامتی فرزند عزیزمان و سایر دوستانش هستیم و مردم می‌خواهیم برای سلامتی دریانوردان میهن ایران دست از دعا بر ندارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.