.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی و مختومه کردن پرونده‌های معوقه در دادگستری مازندران
معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری مازندران گفت: ساماندهی و مختومه کردن پرونده‌های معوقه یکی از برنامه‌هایی بوده که دادگستری استان در راستای کاهش پرونده‌ها انجام داده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، نشست مشترک رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های مرکز استان مازندران با حضور معاونین رئیس کل دادگستری استان در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب ساری برگزار شد.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری مازندران در این جلسه در خصوص اهداف برگزاری این نشست گفت: هدف از این نشست رصد برنامه‌های اجرایی سال 1396 در استان مازندران و چگونگی ابلاغ الکترونیک در این استان است.

وحید براری در ادامه گفت: اولین گام اجرای برنامه‌های ابلاغ الکترونیکی بوده که دادگستری استان در حال برنامه‌ریزی و اقدامات اولیه برای اجرای آن است.

وی افزود: از دیگر موضوعاتی که مطرح بوده، ارائه عملکرد استان در سال جاری است که مقدمات آن هم در حال جمع‌بندی است تا در موقع معین تعیین شده و گزارش از سوی دادگستری استان به مرکز ارائه شود.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری مازندران ادامه داد: یکی از اقدامات، ساماندهی و مختومه کردن پرونده‌های معوقه بوده که در این باره پرونده‌ها را شناسایی و اولویت‌بندی کرده و در این راستا نیز دستورات قضایی ویژه‌ای برای این نوع پرونده‌های معوقه صادر شده است.

براری بیان کرد: دادگستری استان در اجرای این برنامه نظارت مستمر بر موضوع داشته و عملکرد ابلاغی حوزه‌ها را مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهد و حوزه‌هایی که دستورالعمل ابلاغی را به‌خوبی اجرایی می‌کنند، مورد ارزیابی و تشویق از سوی رئیس کل دادگستری استان قرار می‌گیرند.

در ادامه این نشست هریک از معاونان گزارشی از آمار و عملکرد خود را تشریح کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.775 seconds.