.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راهکاری قرآنی برای کنترل خشم
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی درباره اعمالی که در آرامش فرد موثر است توضیح داد: خواندن نماز نقش زیادی در آرامش افراد دارد. اگر انسان در زندگی بداند باید توجهش همیشه به خدا باشد، ذهنش متمرکز باشد و نماز را با توجه بخواند تأثیر زیادی در ایجاد آرامش دارد همچنین قرائت قرآن در آرامش فردی تأثیر دارد.

به گزارش شمال نیوز،حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی کارشناس علوم قرآنی درباره خشم گفت: اگر فرد ابراز نظر یا رفتاری که می‌کند با غضب باشد سنجیده نخواهد بود و موجب پشیمانی می‌شود.

وی در همین راستا افزود: اگر نتوانیم غضب و خشم خود را کنترل کنیم به ناچار تبعات زیادی را از سر می گذرانیم بنابراین تصمیم گیری در حالت غضب صحیح نیست.

این کارشناس علوم قرآنی با تاکید بر کنترل خشم اظهار کرد: افراد باید سعی کنند که در تصمیمات مراقبت کرده و کاری کنند که خشمشان فروکش کند. در این باره روایاتی بیان شده که بسیار کارگشا است و آن این که افراد کاری کنند که در رویارویی با مسائل و اتفاقات در حالت غضب مسلط برخورد کنند و ابراز نظر و رفتاری نکنند که پشیمان شوند.

حجت السالام والمسلمین شاهرودی درباره اعمالی که در آرامش فرد موثر است توضیح داد: خواندن نماز نقش زیادی در آرامش افراد دارد. اگر انسان در زندگی بداند باید توجهش همیشه به خدا باشد، ذهنش متمرکز باشد و نماز را با توجه بخواند تأثیر زیادی در ایجاد آرامش دارد همچنین قرائت قرآن در آرامش فردی تأثیر دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: خواندن نمازهای واجب با تمرکز نتیجه بخش است، آلام و درگیری ذهنی نیز کاهش پیدا می کند. همچنین قرائت قرآن موجب می‌شود که پراکندگی ذهنی و ناراحتی‌های روحی و روانی کاهش یابد.

این کارشناس علوم قرآنی با اشاره به تاثیر بالای نماز های یومیه بر وجود انسان، درباره نمازهای مستحبی خاطرنشان کرد: در هر زمان فرد می‌تواند نماز مستحبی بخواند چون مانند نماز یومیه نیست که وقت خاص و مشخص داشته باشد. همان‌ گونه که فرد برای پدر و مادرش می تواند نماز بخواند می تواند نماز مستحبی هم بخواند./میزان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.