.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک سوم ورزشکاران مازندران فوتبالیست هستند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه یک‌سوم سهم ورزشکاران سازمان یافته از آن رشته فوتبال است که نقش فراوانی در جامعه امروزی دارند، گفت: افزایش توانمندی و آموزش باید در دستور کار تمامی هیأت‌های ورزشی قرار بگیرد تا مربیان با علم روز ورزش‌ها به‌طور کامل آشنا شوند.

به گزارش شمال نیوز،حبیب حسین‌زادگان اظهار کرد: جامعه فوتبال مازندران سهم زیادی از ورزشکاران سازمان یافته را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه یک‌سوم سهم ورزشکاران سازمان یافته از آن رشته فوتبال است که نقش فراوانی در جامعه امروزی دارند، گفت: افزایش توانمندی و آموزش باید در دستور کار تمامی هیأت‌های ورزشی قرار بگیرد تا مربیان با علم روز ورزش‌ها به‌طور کامل آشنا شوند.

حسین‌زادگان بیان کرد: استان مازندران از نظر آموزش و برخورداری از مربی یکی از بهترین استان‌های کشور است و آموزش به روز برای مربیان سبب توسعه فوتبال می‌شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای مربیان فوتبال در مازندران از تلاش هیأت فوتبال استان قدردانی کرد و گفت: اکنون شاهد هستیم تعداد زیادی از مربیان استان که از همین کلاس‌ها برخواسته‌اند، هدایت و مربیگری تیم‌های مختلف فوتبال و فوتسال بانوان و مردان استان را در مسابقات کشوری بر عهده دارند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.