.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل خونه‌به‌خونه: استعفای نکونام به‌ دستمان رسید اما قبول نکردیم
مدیرعامل باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران گفت: دیروز استعفای نکونام به‌دست ما رسید و ما هنوز قبول نکردیم چراکه می‌خواهیم به بابل برگردد و به کارش ادامه دهد.

به گزارش شمال نیوز،  قاسم حسن‌زاده دیشب در برنامه لیگ یک با بیان اینکه ماه قبل 500 میلیون تومان به تیم پرداختی داشتیم، اظهار کرد: چند روز گذشته هم 400 میلیون تومان و برای سه بازی 100 میلیون تومان پاداش به بازیکنان دادیم.

وی افزود: یک ماه قبل مبلغ 100 میلیون تومان به سرمربی تیم پرداخت کردیم و هرچه که تا امروز خواسته‌ها برآورده کردیم غیر از ماشین که نتوانستیم آن را بخریم.

مدیرعامل باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران تصریح کرد: همه اختلافات ظرف چهار پنج روز پیش آمد و من قبل از آخرین بازی هم اعلام کردم که حتی اگر 60 گل هم بخورد باز هم جواد نکونام، سرمربی ما است و با یک یا 10 باخت از تیم نمی‌رود.

وی با بیان اینکه کادر فنی باشگاه پنج ماه حقوق گرفتند، اظهار کرد: گفتند نکونام از چند تیم  پیشنهاد دارد و ما هم گفتیم باید حضوری بیاید که بعد از دوبار دعوت آمد و همه چیز به خوبی برطرف شد.

حسن‌زاده افزود: دوستان نکونام دنبال این بودند که وی را به تیم تراکتور و یا پیکان بفرستند و این در حالی است که تیم ما می‌توانست صدر جدول باشد و ما به وی اعتماد کردیم و تیم را به او دادیم.

وی به پرداخت 30 درصدی و 50 درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه اشاره کرد و افزود: همه بازیکنانی که تمرین نکردند هم با نظر جواد نکونام بود و طوری با تیم رفتار کرد که متعجبم اگر به تیم دیگری برود آن تیم را چه خواهد کرد؟

مدیرعامل باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران در پایان با بیان اینکه ساعت 11 دیروز استعفای نکونام به‌دست ما رسید و ما هنوز قبول نکردیم چراکه می‌خواهیم به بابل برگردد و به کارش ادامه دهد، گفت: باشگاه خونه‌به‌خونه، باشگاه فرهنگی و ورزشی است و خانوادگی اداره می‌شود و مانند خیلی از باشگاه‌های دیگر، ممکن است در پرداختی‌ها تأخیر داشته باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.349 seconds.