.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یکطرفه شدن جاده چالوس در بیست و دومین روز زمستان
پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ فردا جمعه ۲۲ دی یک طرفه خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندرانگفت: آمد وشد تریلر، کامیون و کامیونت و انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده سوادکوه، افزود: رفت و آمد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

وی گفت: با توجه به بارندگی، بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده‌های کوهستانی مازندران همراه داشتن زنجیر چرخ، پوشاک گرم و آذوقه از ملزومات سفر در شرایط برفی و یخ زدگی است.

سرهنگ قدمی توصیه کرد: علاوه بر داشتن تجهیزات زمستانی با سرعت مطمئن و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در این جاده‌ها تردد کنند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه بیست و سوم دی ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.