.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نکونام در آستانه جدایی از خونه‌به‌خونه/هنوز نامه‌ای به باشگاه ارسال نشد
با بالاگرفتن اختلافات جواد نکونام در آستانه جدایی از سرمربی‌گری تیم فوتبال خونه‌به‌خونه است.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال خونه‌به‌خونه مازندران یکی از تیم‌های حاضر در لیگ یک فوتبال است که این روزها حال و روز خوشی ندارد و خبرهای ضد و نقیضی از کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد.

بعد از باخت شاگردان نکونام در نخستین بازی تیم فصل دوم در برابر تیم مس رفسنجان شایعه جدایی نکونام از سمتش قوت بیشتری گرفت تا جایی که عادل فردوسی‌پور در برنامه نود هم به این موضوع اشاره کرد.

از سوی دیگر نارضایتی مالک باشگاه خونه‌به‌خونه از شیطنت بعضی از تیم‌های لیگ برتری برای جذب نکونام هم بهانه‌ای شد تا این شایعه قوت بیشتری بگیرد.

جواد نکونام به طور مکرر در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که امسال قولی برای صعود تیم به لیگ‌برتر نمی‌دهد ولی قطعا سال دوم٬ تیم خونه‌به‌خونه را باید در لیگ‌ برتر دید.

با این وجود شنیده‌ها حاکی از آن است که مشکلات و اختلافات جواد نکونام(سرمربی تیم خونه‌به‌خونه) با باشگاه به اوج خود رسید و وی امروز استعفای خود را اعلام کرد ولی هنوز نامه‌ای به باشگاه ارسال نشد و این خبر به طور رسمی تأیید نشده است.

 اگر این استعفا مورد قبول باشگاه قرار گیرد خونه‌به‌خونه‌ باید در زمانی که تیم‌ها به‌دنبال نتیجه‌گیری و سعی برای صعود به لیگ‌برتر هستند فرد جدیدی را برای هدایت تیم انتخاب کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.102 seconds.