.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۲۲ تن ماهیان استخوانی در جویبار صید شد
رئیس شیلات شهرستان جویبار از صید بیش از ۱۲۲ تن انواع ماهیان استخوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سید حسن سلیلی با اعلام اینکه از ۲۱ مهر ماه سالجاری تا کنون ۱۲۲ تن و ۴۴۹ کیلو گرم انواع ماهیان استخوانی در ۵ تعاونی حوزه استحفاظی صید شده است، افزود: صید ماهیان از ۲۱ مهر ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین در سواحل شهرستان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از ۵ تعاونی بطور میانگین ۸۶ نفر بصورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند، افزود: دو صیدگاه مهم خاویار در این شهرستان وجود دارد که تاکنون ۲۲۹ کیلو گوشت خاویار و ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم خاویار برداشت شده است.

وی بیان کرد: از ۵ شرکت تعاونی ۲۷ کیلو گوشت و ۴ کیلو و ۱۰۰ خاویار صید شده است. سلیلی از رهاسازی بیش از ۸ تا ۱۰ میلیون بچه ماهی در دو رودخانه سیاهرود و لاریم به وزن ۱/۵ تا ۲ گرم خبرداد و اظهار داشت: این بچه ماهیان سفید و کپور از مرکز بازسازی و ذخایر ژنتیک شهید رجایی ساری خریداری و در رودخانه‌های سیاهرود ولاریم رهاسازی شده است.

رئیس شیلات شهرستان به تهیه ۱۰۰ عددکپوراز کانال خوزینی بندر ترکمن اشاره کرد و گفت: این ماهیان در ۳ هزار متر مربع زمین احیا شده توسط اداره شیلات شهرستان جویبار تکثیر ودر رودخانه لاریم رهاسازی شده است.

وی در همین راستا بیان کرد: ۸۰۰ تا ۱ میلیون بچه ماهی به وزن یک تا یک ونیم گرم تولید ودر رودخانه رهاسازی شده است. سلیلی از دستگیری ۳ صید غیر مجاز در شهرستان جویبار خبر دادو افزود: با همکاری اداره شیلات شهرستان، فرماندهی نیروی انتظامی، دریابانی و یگان حفاظت ۳ فرد دستگیرو ۱۰۰ رشته دام فلس دار و تعدادی پایه‌های آهنین‌و لنگر تحویل یگان حفاظت آبزیان و محیط زیست شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.