.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این بار ماموریت نامه سفر هوایی مدیران شهرداری به جزیره کیش؛
ادامه نامه های «خودمان» برای «خودمان» در شهرداری + عکس
در این ماموریت نامه نام سرپرست سرمایه انسانی و سه مدیر دیگر شهرداری جهت سفر هوایی به کیش برای بازدید از هتلهای جزیره کیش جهت ایجاد تسهیلات برای سفرهای سیاحتی کارکنان شهرداری دیده می شود.

گیل خبر: مدتی پیش بود که نامه سرپرست سابق شهرداری رشت به خودش جهت واگذاری منزلی مسکونی که اولین بار در گیل خبر منتشر شد در رسانه های داخلی و حتی خارجی و شبکه های اجتماعی بازخورد فراوانی داشت و انتقادات و طنزهای فراوانی را نسبت به چنین شیوه نامه نگاری در پی داشته بود. اما به نظر می رسد چنین شیوه نامه نگاری روشی معمول در شهرداری رشت محسوب می شود. به طوری که ماموریت نامه دیگری به دست مان رسیده است که نشان می دهد سرپرست سرمایه انسانی شهرداری رشت برای خود و سه مدیر دیگر شهرداری تقاضای ماموریت ۵ روزه برای سفر هوایی به کیش کرده و با آن نیز موافقت نموده است!


در این ماموریت نامه نام مصطفی مهاجر(سرپرست سرمایه انسانی) و سه مدیر دیگر شهرداری جهت سفر هوایی به کیش برای بازدید از هتلهای جزیره کیش جهت ایجاد تسهیلات برای سفرهای سیاحتی کارکنان شهرداری رشت دیده می شود.


این سفر که در زمان همان سرپرست سابق انجام گرفته و دستاوردهایش برای سفرهای سیاحتی نیز اعلام نشده است نشان از آن می دهد که چنین سبک نامه هایی در شهرداری رشت روال است. شاید برای همین باشد که شهرداری رشت هیچگاه در برهه قبلی قائل به پاسخگوئی به افکار عمومی نبود و سرپرست سابق نیز در زمان شهردار فعلی جایگاه قبلی خود را تثبیت کرد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.