.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منحل شدن ۱۲۸ شرکت تجاری و تعاونی در ثبت اسناد و املاک استان مازندران
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از منحل شدن ۱۲۸ شرکت تجاری و تعاونی ۹ ماهه امسال در ثبت اسناد و املاک استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز ،بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران در ۹ ماهه امسال ۱۲۸ شرکت شامل ۳۶ شرکت تعاونی و ۹۲ شرکت تجاری منحل شدند که نسبت به سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است گفت: در همین مدت ۱۹۳ اظهارنامه کارت بازرگانیصادر شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی از ثبت بیش از ۶۷ هزار شرکت در این استان اشاره کرد و افزود: از مجموع شرکت‌های ثبت شده در استان ۱۳ هزار و ۸۵۳ شرکت با مسئولیت محدود، ۲۷ هزار و ۵ شرکت سهامی خاص، ۱۴ هزار و ۶۴۶ شرکت تعاونی، ۶ هزار و ۲۸۹مؤسسه غیر تجاری و مابقی از انواع دیگر شرکت‌ها است.

وی گفت: در راستای اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و ماده ۴۸ قانون برنامه پنجم توسعه با هدف حذف مراجعات حضوری متقاضیان خدمت و ارائه خدمات به نحو الکترونیک، فرآیند ثبت تاسیس و تغییرات شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به صورتالکترونیکی در استان فراهم شده و نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت شرکت وجود ندارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران افزود: تاکنون ۱۰ هزار و ۳۵۵ پرونده از مجموع پرونده‌های ثبت شرکت‌ها در استان به طور کامل داده آمایی شده است و ۵۶ هزار و ۳۷۷ پرونده نیز به صورت نیمه داده آمایی شده است که به زودی کار داده آمایی این پرونده‌ها به پایان می‌رسد.

وی از ویژگی‌های مهم و کارکردی سامانه جامع ثبت شرکت‌ها را نگهداری اطلاعات شرکت‌ها در پایگاه داده مرکزی سازمان، امکان جست‌وجوی اشخاص ذی‌نفع در شرکت برای سابقه‌یابی، وجود بانک اطلاعاتی شرکت‌ها، امکان مکاتبه مکانیزه بین اداری ثبت شرکت، امکان پیگیری ثبت شرکت از طریق سامانه اینترنتی و پشتیبانی فنی متمرکز از سامانه برشمرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: مازندران رتبه هشتم در تعداد شرکت‌های ثبت و رتبه سوم تعداد مؤسسات غیر تجاری در کشور دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.