.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سال های دفاع مقدس تا امروز ؛
فرماندار جدید نوشهر کیست ؟ + رزومه
شمال نیوز : عبدالصمد صفرنژاد ، در سال های گذشته فرمانداری شهرستان های ماسال ، رامسر ، چناران ، شیروان و انزلی را بر عهده داشته است که همواره حائز رتبه های برتر ارزیابی های وزارت کشور بشمار رفت .....
فرماندار جدید نوشهر کیست ؟ + رزومه

شمال نیوز : در حالی انتصاب دور اول فرمانداران در مازندران و در چند فرمانداری شکل گرفت که بیشتر این انتصابات بصورت جابه جایی صورت پذیرفت و فرمانداران تغییر یافته به شهرهای دیگر رفتند و یا از معاونت به فرمانداری گمارده شده اند .

به گزارش شمال نیوز ، در این میان تنها یکی از فرمانداران منصوب شده جدید خارج از دایره مدیریت استان بوده و از مدیران وزارت کشوری محسوب می شود  .

هر چند فرماندار جدید نوشهر سابقه فرمانداری در استان مازندران ( شهرستان رامسر ) را دارد اما در  میان انتصابات جدید خارج از دایره جابه جایی ها بوده است .

فرماندار جدید نوشهر مدیری وزارت کشوری است و در سوابق مدیریتی خود در دولت های خاتمی ، احمدی نژاد و روحانی پست فرمانداری را تجربه کرده است و از این منظر فراجناحی و منحصر به فرد بشمار می رود .

عبدالصمد صفرنژاد ، در سال های گذشته فرمانداری شهرستان های ماسال ، رامسر ، چناران ، شیروان و انزلی را بر عهده داشته است که همواره حائز رتبه های برتر ارزیابی های وزارت کشور بشمار رفت .

صفرنژاد از یادگاران دفاع مقدس است که از سنین نوجوانی راهی جبهه های نبرد شد و تا رده های ارکان قرماندهی گردان امام محمد باقر (ع) لشکر 25 کربلا متشکل از رزمندگان استان های گیلان ، مازندران و گلستان پیش رفت .

اکنون با توجه به سوابق موفق مدیریتی صفرنژاد و موقعیت منحصر به فرد شهرستان بندری نوشهر ، می توان به پیشرفت و توسعه این شهرستان استراتژیک امیدوار بود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی از نوشهر 19 دي 1396
تبریک فراوان به یادگار دفاع مقدس و فرمانده خستگی ناپذیر جبهه ها . امیدوارم در نوشهر ما هم شاهد پیروزی های پی در پی شما باشیم .
حسن کارگرعلی آبادی 19 دي 1396
سلام
خوش بحال نوشهری های عزیز
تاکنون فرمانداربه این توانمندی وتعهدراتجربه نکرده اید.
حاجی پور 19 دي 1396
از شادمان که فقط پروژه نیمه کاره و ادعاهای الکی موند.خدا کنه شما عمل کنی و فقط شعار ندی آقای صفرنژاد.
نا شناس 19 دي 1396
باسلام و تشكر از آقاي اسلامي استاندار محترم در انتصاب شايسته آقاي صفر نژاد بعنوان فرماندار اگر چه لياقت و توانائي ايشان بسيار بيشتر و او از شخصيت هاي ولائي و بي حاشيه أهل كار و خدمت به مردم است براي صفر نژاد خدمت به مردم أصل است اميد وإرم بقيه فرمانداران استان مازندران از ايشان درس مديريت مردم داري بگيريد به مردم نوشهر و نماينده شهرستان اين انتصاب را تبريك مي گويم
مصطفی رضائیان 20 دي 1396
با سلام و تبریک به استاندار محترم استان جهت انتخاب مدیر با کفایت و متعهد و توانمند مهندس صفر نژاد. آرزوی توفیق روز افزون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.