.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخر هفته بارانی برای شمال ایران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی در ساعات آتی از کشور خارج می‌شود، گفت: سامانه جدید بارشی از عصر روز چهارشنبه وارد کشور می‌شود که بیشتر سواحل و نواحی شمالی را در بر می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده امروز و در ساعات آتی نیز بخشهایی از کرمان، هرمزگان، فارس، گلستان، خراسان شمالی و بخشهایی از استانهای خراسان رضوی را با بارش باران و برف به همراه وزش باد شدید مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: به تدریج از میزان بارشها در نقاط مختلف کشور کاسته می‌شود و جوی نسبتاً پایدار در ۲۴ ساعت آینده کشور را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و فردا هوای سرد در نیمه شرقی کشورماندگار است و در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید وگردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، طی روز سه‌شنبه نیز دربرخی نقاط جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی نسبتا پایدار حاکم می‌شود.

وی اظهار کرد: از اواسط وقت چهارشنبه با نفوذ جریانهای شمالی در استانهای ساحلی خزر بارش بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات البرز و به‌تدریج در خراسان شمالی بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه، بیرجند با ۹ درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با ۲۳ درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۱۰ درجه بالای صفر رسید که در ساعات آتی تغییرات محسوسی نخواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.