.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز تغییر و جابه جایی فرمانداران در مازندران + اسامی
(فوری) انتصاب سه فرماندار جدید قطعی شد / تعیین تکلیف قریب الوقوع در دو فرمانداری
شمال نیوز : همانطور که « شمال نیوز » پیش بینی کرده بود تغییر و جابه جایی فرمانداران مازندران با سه انتصاب قطعی و دو انتصاب قریب الوقوع و نزدیک به یقین کلید خورد .....

شمال نیوز : همانطور که « شمال نیوز » پیش بینی کرده بود تغییر و جابه جایی فرمانداران مازندران با سه انتصاب قطعی و دو انتصاب قریب الوقوع و نزدیک به یقین کلید خورد .

به گزارش شمال نیوز ، در نوشهر « علی شادمان »جای خود را به « عبدالصمد صفرنژاد » می دهد و خود راهی شهرستان همسایه نور می شود و جایگزین « هادی خنجری » شده تا فرماندار فعلی نور در نوبت جایگزینی برای فرمانداری یکی از شهرستان های شرقی قرار گیرد .

در فریدونکنار نیز « حسین منفردی » جای خود را به معاون خود در این فرمانداری داده تا « محمدمهدی نصیری‌کناری » بر کرسی فرمانداری این شهرستان بندری تکیه زند .

هنوز مقصد بعدی « منفردی » مشخص نشده است اما گفته می شود که احتمالا مقصد بعدی وی سوادکوه شمالی خواهد بود .

از سویی برخی منابع آگاه از احتمال معرفی هر 5 فرماندار جدید برای فردا خبر می دهند . خبری که رسما هنوز مورد تایید قرار نگرفته است .

« شمال نیوز » اخبار تکمیلی را منتشر خواهد کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا از مازندران 18 دي 1396
با سلام جناب آقاي استاندار
مگه كسي جز اين افراد وجود ندارند و نمي توانند در فرمانداري ها قرار بگيرن كه فقط عوض و بدل مي شوند خواهشن عرصه را براي مديران و جوانان جديد باز كنيد و به آنها نيز فرصت دهيد
منصف 18 دي 1396
مگر قحطالرجال است در این استان ؟ همه چهره های تکراری
مازنی 18 دي 1396
قطعا استاندار میداند تجربه در پیشبرد امور شهرها مهمتر از دیگر گزینه ها است
نا شناس 18 دي 1396
باسلام
تصور بنده این بود که با روی کار آمدن مردی خستگی ناپذیر چون جناب آقای مهندس اسلامی و تغییرات کامل در بدنه ستادی استانداری ،فرمانداریها و دستگاههای اجرایی و ورود جوانان توانمند،چابک و برنامه محور ، شاهد دستاوردهای بی نظیری در این استان خواهیم بود .
ولی گویا تصور ما کمی زودهنگام بود .
چطور در کلیه امور جبهه و جنگ و شهادت در راه دین مبین اسلام ،جوانان سرلوحه غیرت این کشور هستند ولی درعرصه های جبهه و جنگ وشهادت در راه سازندگی و سرافرازی مدیریتی ،اقتصادی و سیاسی ، نمیتوان شاهد سرلوحه گی وحضور جوانان این استان بود.
جناب مهندس اسلامی عزیز ، درس اعتماد و هدایت و حمایت از جوانان برای فتح قله های استراتژیک را از برادر دینی تان ، نور چشم من و شما و رهبرعزیزمان و ملت عزیزمان ، یعنی "سردار قاسم سلیمانی " بیاموزید و تمرین بفرمایید .
قبلا پیام فرستادم که یاوران شما ، هم اکنون در حاشیه قرار دارند ، آنها را بیابید و بکار بگیرید .

ومن الله التوفیق ، لا من الناس التوفیق
امیر پازواری 18 دي 1396
متاسفانه کارمندان از روی بیکار خودشان را با این عزل ونسب ها سرگرم میکنند . اگه کار داشته باشند برایشان چه فرقی میکنه کی میاد ویا کی میره این امدن ورفتن همیشه بود وتا زمانی که نظام اداری اصلاح نشه همینه
پاسخ ها به این نظر
جوان 18 دي 1396
استاندار کجایی که کمی به این بیانات توجه و عمل کنی چشم بهم بزنی کارت اینجوری باش باید از مازندران خداحافظی کنی پس حوااااااااااااست باش
حسن کارگرعلی آبادی 18 دي 1396
سلام
ضمن تشکرازاستاندارمحترم
آقای صفرنژادازشیرمردان دوران دفاع مقدس ووزارت کشوری بوده که حدود۲۰ سال سابقه درفرمانداری رادارد.
ضرورت داشت دولت محترم ایشان رابه عنوان استانداریکی ازاستان های بزرگ کشورمعرفی میکرد.تاافرادبیشتری ازوجودایشان بهره ببرند.
آقای صفرنژادآرزوی موفقیت دارم.
سید 18 دي 1396
فرماندار بازنشسته قائم شهر کی عوض میشه ؟ آقای استاندار بداد قائم شهر برس
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 18 دي 1396
قربون دهنت...پیر مرد باید بره
داودخطر 19 دي 1396
این ها که همان آن ها هستند !!!!!!!!!!!!
فرزاد 18 دي 1396
حيف اقا محمدي فرماندار قائم شهر حقش استانداري بوده تك تك موهاش سفيد سرش تجربه هستش
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 19 دي 1396
برو عامو....کارگزارانی است محمدی
مازندرانی 18 دي 1396
ضمن خسته نباشیدحضوزفرماندارانیکه بنابه تشخیص وبادرنظرگرفتن خیروصلاح
اتمام ماموریتشان درحوزه ماموریتی بدانهاابلاغ گردیدآرزوی توفیق دارم!!
عرض تبریک محضرعزیزانیکه ازسوی مسِولان ارشداستان بعنوان فرماندار
شهرستانهای استان انتخاب گردیدن وبیادداشته باشندکه برای ثانیه های عمراین نظام خون داده شد لذا مستحضرباشیدشهدادرهمه حال ناظرند!!
تعیین وانتخاب وانتصاب فرمانداران وظیفه ذاتی وقانونی استاندارمیباشد دراین
موضوع همگان متفق القول ابراین موضوع اعتقاددارند!!
نکته ایکه حقیررابرآن داشت مصدع اوقات شوم اینست که!! بعنوان یک مازندر انی باحدود55سال سن ازمحضراستاندارعاجزانه تقاضادارم!!که درموضوع
انتخاب فرمانداران مراقب اقدامات مداخله جویانه ومنفعت طلبانه برخی ازعزیز
ان نمایندگان مجلس هم باشند!چون انتخابات نزدیک است!!
مدتهاست که ازحضوراستاندارمحترم دراستان سپری میشود.واندکی ازحضور
جناب استاندارنگذشته بودکه ازاطراف واکناف زمزمه های تغییرفرمانداران تو
سط افرادمسیول وغیرمسِول شنیده میشد!
امادراین میان گاه وبیگاه ازسوی برخی ازمسیولان شهرستانی آنهم ازتریبونها
ی مختلف بنوعی نارضایتی هایی نسبت به فرمانداران اعلام که براساس هما
ن خواستارتغییرات ازسوی استاندارمحترم بیان میشد!!
چیزیکه بسی جای تامل بوداینکه بزرگواران علت درخواست که همانتغییر بوده رابرای مردم توضیح ندادن!!
دراین میان موضوعیکه نبایدفراموش شود!!فرارسیدن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی میباشدکه زمان زیادی بدان نمانده است!!لذاازهمین روبرخی ازنمایندگان فعلی مجلس که براثر کمکاری ونداشتن توانایی عیارشان برای مر دمعزیزمشخص گردید!ورهمین اساس کرسی نماینگی خودشونوازدست رفته
قلمدادمیکنند!!لذابراین اساس باتلاش مضاعف سعی درحفظ مقامشان داشته وباایجادوانتخاب گروهاوروشهایی موضوع رامهندسی کرده وبافشاربراستاندار محترم سخت بدنبال تغییرفرمانداران حوزه انتخابیه شان وهمچنین مسیولان
ادارات ونهادهای شهرستان و استان میباشد!!تابهرنحویکه شده این مقام رو حفظ نماید!!وتنهاراه موفقیت دراین پروژه راحذف نیروهای غیرهمسودانتستند!
حالا دراین میان اجرای خواسته هایش بهرقیمتی تمام شده اصلامهم نبوده!!
لذابدینوسیله ازمحضراستاندارمحترم عاجزانه تقاضاداریم تامراقب حرکات زیرکانه
ومهندسی شده برخی ازنمایندگان محترم وهمچنین جریانات موجودباشند.تا
خدای ناکرده دراینمیان براساس فشاراین عزیزان حق کسی ضایع نگردد!ومهم
تراینکه حرمتهای افرادحفظ شودزیرابهرحال سالهادربدنه دولت بعنوان خدمتگذار
انجام وظیفه کردن!!اانتظاربرآنست که شان آنهاحفظ شود!خداعاقبتهاروبخیرکند
عاقبت بخیرباشیدانشالله.شمال نیوز لطف کن!!!
حسنيان 18 دي 1396
ما نوری ها به استاندار هشدار میدیم که این فرماندار جدید رو نمیخوایم... اگر فرماندار خوبیه چرا از نوشهر گرفتیش،،، اگه خوبه ببرش فرماندار ساری بزارش چرا آوردی نور؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نوشهری 19 دي 1396
دوستان قدر این فرماندار رو ندونستن. مطمئن باشید در نور منشأ خدمات خواهند شد. به قول دوستمون این جابجاییی ها مهندسی شده است و استاندار داره به نمایندگان مجلسی که از دولت در انتخابات حمایت کردن، باج میده. تمام
نا شناس 18 دي 1396
اقای استاندار لطفا به بازنشته ها مسولیت ندهید از غیر بازنشسته وجوانان استفاده کنید واقعا چقدر بازنشسته درسطح استان درادارات وسازمانها وشرکتهای دولتی ونیمه دولتی مشغولند وجا را برای جوانان تنگ کردند اگر قانون هست چرا درست اجرا نمیشود اگر نیست قانون وضع کنید.
ناشناس 19 دي 1396
خسته نباشی استاندار ، عزیز من از منظر شما تعویض مدیران شطرنج بازی نیست حواست باشه یه وقت مات نشی؟
امه دل خش بیه که استاندار با اقتدار بمو ای بابا ....... سلام برسن
تغییر 19 دي 1396
فرماندار ساری در انتخاب بخشداران و زباله چهاردانگه خوب عمل نکرد
ناتوان 19 دي 1396
با سلام متاسفیم که آقای اسلامی آمد، اگر آقایان کارآمد بودند چرا شما را آورند باید این آقایان کلا تعویض شوند جابجایی معنی ندارد اگر توانمند هستند چرا جابجا می کنید نکند شما چون یک نظامی هستید ومناطق خوش آب وهوا وگرمسیر وسردسیر در نظام داشتید آقایان را با این جتابجایی به مناطق خوش آب وهوا وگرمسیر وسرد سیر جابجا می کنید
ناشناس 19 دي 1396
آخر جوان گراییه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جوون پیرمردی ریکا 19 دي 1396
متاسفانه در طول دو دوره دولت یازدهم و دوازدهم هنوز در دستگاههای اجرایی و از جمله استانداری شاهدد فعالیت افرادی در کسوت بازنشسته و خدمت تمام بوده و هستیم. همون هایی که وقت منظمی برای ورود و خروج شان متصور نیست و دستگاه اجرایی اونها رو نیروهای خسته از خدمت و در اختیار می داند.
آیا در این مملکت پهناور و با داشتن نیروهای تحصیل کرده و متخصص ، واقعاً قطع الرجال هست که باید از وجود همچین نیروهایی بهره مند بود؟؟
مسئولین چشمشان را خوب باز کنند در سازمانهایی که هنوز ردپای بازنشستگانش در امور جاری هویدا می باشد،نیروهای کاردان و متخصص و سرشار از تجربه موفق اداری بوده که در گوشه سازمان و با داشتن یک میز زوار در رفته و بیروح فقط فقط روزگار سر میکند.
آقایان مسئول که در اتاقهای در بسته و ماشینهای شیشه دودی نشسته و جولان مدیریت میدهید. لااقل یک توجهی به آینده یک کشور بی یال و کوپال از بی تدبیری خود نیز بیندازید.
م م ح 19 دي 1396
سلام وارادت خدمت خوانندگان عزیز وتشکر از شمال نیوز موضوعی که باید دراینجا گفته شود وجناب اقای استاندار ان را مد نظر قرار دهد این است که متاسفانه در استان اینطور شایعه شده که هر چه را نمایندگان بخواهند ومعرفی کنند همان فرد برای ان مقام نصب می شود وان یعنی استاندار هیچ کاره وباعث یاس ونا امیدی استان
نا شناس 19 دي 1396
امان از دست این نمایندگان مجلس که تا آبدارچی ادارات را میخواهند همسو کنند ، آقا تورو بخدا برید برید دنبال حل مشکلات اشتغال و رکود مرکبات برنج و......تاکی میخواهید منافع شخصی را فدای منافع ملی و استانی کنید !!؟؟؟؟ قسم خوردین یادتان باشه
مصطفی رضائیان 19 دي 1396
از استاندار محترم استان جهت انتخاب آقای صفر نژاد بعنوان فرماندار شهرستان نوشهر صمیمانه تشکر مینمایم . فردی لایق ، توانمند ، با کفایت و متعهد .
رضا 19 دي 1396
با سلام خدمت استاندار مازندران.
پیرو فرمایشات عزیزانی که خواستار حضور جوانان در پستهای مدیریتی هستند به عرض میرسانم که که نمونه واضح و فرا استانی، شهردار متخصص،مجرب،کاردان و خوش قول ساری،دکتر عبوری میباشد که در این مدت ساری را به قطب گردشگری شمال ایران تبدیل نمودند. هر جای ساری را که مینگری، ردی از پیشرفت و آبادانی در آن مشاهده میکنید.
کاری را که شهرداران مثلا باتجربه قبلی ساری حتی فکر طراحی آن را غیرممکن میدانستند،اکنون پی به قدرت نیروی جوانی بردند. نیروی جوانی توأم با تخصص و استفاده از مشاوران کاربلد رمز موفقیت این شهردار جوان و اکتیو ساری است.
دیگر خصیصه مثبت دکتر عبوری، انجام پروژه ها در کمترین تایم ممکن و نمونه آن اجرای پروژه بوستان ملل در 100 روز. بله 100 روز و یا اجرای روگذر شهیدان رضایی در حداقل زمان.
کلید پیشرفت مازندران در دستان جوانان کارآمد و متخصص،مانند دکتر عبوری است تا با قدرت ریسک پذیری بالای آنان، پله های ترقی را چندپله یکی طی کردن است.
بعلت عقب ماندگی مازندران بابت طرز فکر اشتباهی که در خصوص داشتن کشاورزی است، باید به مانند شهردار ساری ،مازندران را بسوی توسعه گردشگری سوق داد و این جوانان متخصص هستند که با ایده های بکر خود این پیشرفت را رقم خواهند زد.
آقای اسلامی، استاندار مازندران ولایی،با اعتماد به جوانان،قطار توسعه مازندران را سرعت ببخشید.
ممنون.
بچه محل 19 دي 1396
اقای استاندار باور بفرمایید محمدی فرماندار قاعمشهر روزی یهمشت قرص میخوره تا راه بیفته بابا به داد قاعمشهر برسید مگه این محمدی رو جهاز قاعمشهر بهمون هدیه شده بابا ببریدش ما نخاستیم بابا یه اجر رو اجر نرفت فقط کارش شده مراسم ختم رفتن مثل پیر مردا
نا شناس 19 دي 1396
جابجایی مهره ها تغییر محسوب نمی گردد فقط بازی صندلی هاست افراد توانمند و بی حاشیه را جایگزین نمایید نه اینکه بازی با صندلی ها استان نیاز به تحولات اساسی دارد نا امیدمان نکنید فرماندار بابلسر چه امتیازی دارد
نا شناس 19 دي 1396
اقای استاندار تعویض فرمانداران شاید برای پیشبرد امور لازم باشد ولی برای ارتقای وضعیت بغرنج استان کافی نیست .تغییر مدیران استانی باید در دستور کار قرار گیرد
نا شناس 19 دي 1396
آقای عزیزاله شهیدی فر گزینه فرمانداری بابل است
عادل 19 دي 1396
فرماندار ساری آقای حسین زادگان را چرا عوض نمی کنید ؟
مگر ساری قحط الرجال است ؟ نکنه فرمانداری هم موروثی شده باشد ؟؟
علی 19 دي 1396
نماینده آمل اجازه تغیی و جابجایی فرماندارفعلی را که پس از ده سال تلاش به این سمت منصوب را نمیدهد . زیرا ابقاء شدن فرماندار موفقییت دوباره نماینده را در انتخابات بعدی مجلس تضمین میکند و هم دفتر نماینده در آمل که ساختمان فرمانداری میباشد و رایگان د ر اختیارش میباشد را از دست نمیدهد . هر کی سنگ خودش را به سینه میزنه
آزادیان 18 دي 1396
مهدی نصیری بهترین انتخاب برای فریدونکناریها است...ممنون استاندار عزیز
نا شناس 19 دي 1396
آقای استاندار!!!1

ما منتظر ساری هستیم....

العجل العجل یا استاندار....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.399 seconds.