.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناجا در برخورد با ناآرامی های اخیر مقتدرانه برخورد کرده است
نماینده ولی فقیه در مازندران، با تقدیر از نیروی انتظامی گفت: ناجا در برخورد و مواجهه با حوادث و ناآرامی های اخیر در کشور مقتدرانه و مدبرانه برخورد کرده است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی ظهر دوشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان با وی، گفت: داشتن بصیرت دینی اساس پذیرش و پایبندی به ارزش هاست

وی با بیان این که امنیت یک نعمت بی بدیل در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، و اقتصادی است،گفت: نیاز به امنیت از قدیمی ترین و عمیق ترین نیازهای انسانهاست به طوری که انسانها در هیچ برهه زمانی برای تأمین امنیت بی تفاوت نبوده و هزینه های زیادی را برای تأمین امنیت و آرامش تحمل کرده اند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امنیت، دارای اهمیت و نقش بسیار حساسی در ابعاد مختلف زندگی انسان است،تصریح کرد: احساس امنیت بعنوان یکی از مهمترین ابزار کنترلی برای حفظ حقوق و رفتار شهروندی در جامعه قلمداد می شود.

وی با بیان این که اساس پذیرش و پایبندی به ارزش ها، داشتن بصیرت دینی است، اظهار داشت: قرآن در همه حال انسان را به بصیرت و درک صحیح از دین که نتیجه آن رسیدن به سعادت و امنیت روانی و اجتماعی است فرا می خواند .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطر نشان کرد: برای حفظ اعتقادات و باورهای دینی در ارتقاء احساس امنیت و پایبندی اقشار جامعه به ویژه قشر جوان، متولیان فرهنگی و اجتماعی باید در قول و عمل و با محبت منطق آموزه های دینی را ابلاغ و اجرا کنند .

آیت الله طبرسی در خاتمه با اشاره به این که نیروی انتظامی در مواجهه با حوادث پیش آمده مقتدرانه و مدبرانه برخورد کرده است،گفت: نا آرامی های اخیر در کشور نشان داد که دشمن همیشه در صدد ضربه زدن به این نظام الهی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.551 seconds.