.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بمنظور تشکیل کمیسیون‌های تخصصی سازمان ؛
هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران تشکیل جلسه داد
شمال نیوز : دومین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران با حضور اعضای هیات مدیره استان پیرامون تشکیل کمیسیون‌های تخصصی سازمان و رای گیری درباره انتخاب رؤسای آن‌ها در محل این سازمان برگزار شد.....
هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران تشکیل جلسه داد

شمال نیوز : دومین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران با حضور اعضای هیات مدیره و معاون مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان پیرامون تشکیل کمیسیون‌های تخصصی سازمان و رای گیری درباره انتخاب رؤسای کمیسیون ها در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در این جلسه با بیان اینکه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به اجرای برنامه‌ها و اهداف سازمان کمک می‌کند، گفت:درواقع کمیسیون‌ها بازوان اجرایی سازمان هستند که هر کدام در حوزه مرتبط می‌توانند در جامعه و پیشرفت فناوری استان مشارکت داشته باشند.

عباس رمدانی افزود:کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ،شامل:مشاوران،امور رفاهی و تعاون،آموزش و فرهنگ توسعه IT ، فنی، فروشگاهی.امنیت، شبکه،اینترنت و افتا«امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات»،تجارت الکترونیک و استارتاپ می شود.

رمدانی با اشاره به فعالیت مشاوره‌ای و نظارت در حوزه فناوری اطلاعات کمیسیون مشاوران، گفت:کمیسیون رفاهی و تعاون با هدف برگزاری اردوها ،برنامه‌های رفاهی، تفریحی و ورزشی اعضای سازمان فعالیت می کند.

وی بیان کرد: کمیسیون امنیت،شبکه ،اینترنت و افتا «امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات» با هدف ایجاد امنیت و ساختار موردنیاز جهت بررسی مشکلات و مسایل صنفی، ساماندهی بازار حوزه، کمک به بهبود کسب و کار و تعامل با بخش دولتی تشکیل می شود و کمیسیون «نرم افزار ونشر الکترونیک» هم در کنار آن فعالیت می کند.

رمدانی هدف کمیسیون آموزشی را ارتقاء دانش فنی و کیفیت کار اعضای نظام، تدوین استانداردهای مورد نیاز در زمینه‌های طرح‌های پژوهشی و طراحی در دوره‌های کوتاه مدت، برقراری ارتباط با مراکز آموزشی، دانشگاهی و پژوهشی، برگزاری دوره های کوتاه مدت و سمینارهای آموزشی برای اعضای صنف و رایزنی و ملاقات با مراجع جهت معرفی عنوان کرد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران بیان کرد: برای فعالیت‌های مربوط به عرضه محصولات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و حامل‌های حاوی اطلاعات، کمیسیون فروشگاه‌ها تشکیل می‌شود.

پس از استماع سخنان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، اعضای هیات مدیره نظرات خود را درباره کمیسیون‌ها ارائه دادند و در ادامه رؤسای کمیسیون‌ها با رای گیری کتبی انتخاب شدند.

در پایان جلسه مجید حمیدزاده با اکثریت آرا به عنوان رئیس کمیسیون مشاوران، بابک آزاد به عنوان رئیس کمیسیون رفاهی و تعاون، نازلی عمرانی نوا به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و فرهنگ توسعه IT، هومن نوریان به عنوان رئیس کمیسیون نرم افزار و نشر الکترونیک، مهرداد فامیلی به عنوان رئیس کمیسیون فنی، مازیار کوچک نژاد به عنوان رئیس کمیسیون فروشگاهی، بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کمیل اکبرنژاد به عنوان رئیس کمیسیون امنیت، شبکه، اینترنت و افتا«امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات» و ابوالقاسم شاکری هم به عنوان رئیس کمیسیون تجارت الکترونیک و استارتاپ انتخاب شدند.

لازم به ذکر است مقرر شد در جلسه بعدی هیئت مدیره در خصوص دو کمیسیون دولت ، سازمان و روابط عمومی، اطلاع رسانی و تبیلغات، تصمیم گیری و هر کدام از رؤسای کمیسیون‌های انتخاب شده اعضای خود را معرفی کنند.

براساس این گزارش، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سال۸۴ فعالیت خود را آغاز کرد و پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در آذرماه سال جاری برگزار شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.27 seconds.