.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته هیجدهم فوتبال لیگ یک/
برد نساجی در خانه و باخت خونه به خونه در کرمان
هفته هیجدهم رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان عصر امروز یکشنبه در قائمشهر با پیروزی نساجی این شهر برابر ایرانجوان بوشهر خاتمه یافت.

ایرنا: این دیدار که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت کمیل غلامی پیگیری شد، نساجی در دقیقه 33 با گل به خودی بازیکنان ایرانجوان بوشهر از سد این تیم گذشت و خود را 33 امتیازی کرد.

نساجی قائمشهر در حالی نیم فصل دوم را عصر امروز با پیروزی شروع کرد که برای نخستین بار داوود مهابادی را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود داشت .

مهابادی نیم فصل اول سرمربیگری برق جدید شیراز را بر عهده داشت که با برکناری مهدی پاشازاده سرمربیگری تیم نساجی را بر عهده گرفت.

** خونه به خونه بابل
خونه به خونه دیگر نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ یک جام آزادگان نیم فصل اول را با شکست برابر تیم مس رفسنجان شروع کرد.
خونه به خونه بابل با این شکست 29 امتیازی باقی ماند.

در رقابت های لیگ یک 18 تیم حضور دارند که 2 تیم به لیگ برتر صعود می کنند و هم اکنون تیم های نفت مسجد سلیمان و بادران تهران به ترتیب در رده اول و دوم این رقابت ها قرار دارند.

این 2 تیم برای لیگ برتری شدن باید 16 هفته دیگر صبر کنند تا در صورت باقی ماندن در رده اول و دوم جواز صعود به سوپر لیگ ایران را دریافت کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.