.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مزاحم فضای مجازی در دام پلیس فتای مازندران
کارآگاهان سایبری پلیس فتای مازندران فردی که موجب سلب آسایش زنی جوان در فضای مجازی شده بود دستگیر کردند.
مزاحم فضای مجازی در دام پلیس فتای مازندران

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: فردی که با انتشار مطالب کذب و غیراخلاقی در یکی از نرم‌افزار‌های پیام رسان موبایلی علیه زنی، موجب سلب آسایش و هتک حیثیت او و خانواده‌اش شده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا دستگیر شد.


وی افزود: متهم در یکی از شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی، با ایجاد صفحه‌ای به نام شماره همراه این زن و با قرار دادن عکس‌هایی از زنان بی‌حجاب و معرفی وی به عنوان زنی بدکاره، موجب سلب آسایشش شده بود.


رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: با دستور قضایی رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و پس از انجام بررسی‌های لازم بر روی پیام‌های منتشره، متهم به هویت معلوم شناسایی شد.


سرهنگ محمدنژاد افزود: متهم در بازجویی پلیس اقرار کرد این فرد به وی برای برداشت محصول زمین کشاورزی بدهکار بود و طی پیگیری‌های متعدد موفق به دریافت طلب خود نشدم.


وی گفت: برای دریافت وصول صفحه‌ای در شبکه اجتماعی ایجاد کردم و شماره شاکی را به عنوان زنی فاسد به همراه عکس‌هایی مستهجن قرار دادم تا با این کار از شاکیه انتقام گرفته‌باشم.


سرهنگ محمدنژاد افزود: طبق ماده ۱۶ قانون جرایم رایانه‌ای، مرتکبان این قبیل جرائم به عنوان یکی از مصادیق هتک‌حیثیت است و به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر ۲ مجازات محکوم می‌شوند.


رئیس پلیس فتا مازندران گفت: پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.