.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خبر داد:
تعادل قیمت میوه در بازار مازندران
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران از قیمت مناسب میوه‌ها در بازار استان خبر داد و گفت: شاهد افزایش 5 درصدی قیمت موز هستیم.

شمال نیوز: امیرحسین فخرآوران امروز درباره قیمت میوه و تره‌بار در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش پنج درصدی قیمت موز در بازار مازندران هستیم.


وی با اعلام قیمت میوه‌و تره‌بار در بازار مازندران، افزود: قیمت امروز سفید سفید حدود 4 هزار، لیمو شیرین و سیب قرمز 3 هزار و 300، خیار و نارنگی 2 هزار و 500، خرمالو 2 هزار، لیموترش 9 هزار، آناناس 11 هزار، سیب‌زمینی و کلم سفید یک‌هزار و 200، کرفس، هویج، شلغم و لبو یک‌هزار، بادمجان، کدو، پیاز قرمز، کاهو و کلم قرمز یک‌هزار و 500، انار و به 5 هزار، موز 5 هزار و 500 تا 5 هزار و 700 ، کیوی 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500، پرتقال یک‌هزار و 300 و توت‌فرنگی کیلویی 13 هزار و بسته 350 گرمی 4 هزار تومان است.


رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اعلام اینکه فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد می‌شود، گفت: مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد و میوه از قیمت مناسبی برخوردار است.فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.88 seconds.