.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی عمیق و تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی لازم است
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بررسی عمیق و تخصصی در حوزه آسیب های اجتماعی و سطح کیفی سلامت در جامعه را خواستار شد.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی، پیش از ظهر یکشنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی بابیان اینکه آمار صحیح باید از دستگاه‌های مرتبط اخذ شود و در اختیار دستگاه‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد، اظهار داشت: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با استناد به آمار صحیح آسیب‌های اجتماعی و خدمات‌دهی در حوزه سلامت در برنامه‌ریزی طرح جامع سلامت استان از آن بهره برند.

وی بررسی عمیق و تخصصی را در حوزه آسیب‌های اجتماعی و سطح کیفی سلامت جامعه خواستار شد و ادامه داد: پرداخت عام به مسائل در حوزه‌های اجتماعی راه‌حل مناسبی را ارائه نخواهد داد بلکه باید در حوزه‌های اجتماعی با نگاه تخصصی و واکاوی در این خصوص عمل کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه علت‌یابی آسیب‌های اجتماعی نباید به‌صورت موردی باشد، تصریح کرد: تمامی مؤلفه‌های مؤثر در کاهش و یا رشد آسیب‌های اجتماعی باید به‌درستی موردمطالعه و بررسی قرار گیرند.

یونسی در خاتمه خودکشی را به‌عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی در جوامع نام بردو ادامه داد: بررسی عوامل مؤثر در این آسیب باید توسط کارشناسان اجتماعی و سلامت مورد تأکید قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.445 seconds.