.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۶ هزار پرونده در مازندران بررسی گزینشی شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری مازندران گفت: طی یکسال گذشته مجموعاً تعداد ۹۶۸ جلسه گزینش تشکیل شد و تعداد ۱۶ هزار و ۶۶ پرونده مورد تحقیق و بررسی گزینش قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریانپور صبح یکشنبه در مراسم تقدیر از گزینشگران برتر استان ضمن تبریک سالروز تشکیل گزینش گفت: اهمیت فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در امر تشکیل گزینش در راستای انتخاب افراد صالح، نشان ازحساسیت و ارزش گزینش در دستگاه های اجرایی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر هوشمندانه ، عالمانه و دقیق بودن گزینش، تصریح کرد: تمرکز بر سه راهبرد اساسی ارائه شده می تواند ارزش و اهمیت گزینش را بیان نماید.

حسن خیریانپورخاطر نشان کرد: کارگزینش بسیار حساس و مهم بوده و نیروی انسانی باید طوری وارد سازمان یا دستگاه‌های اجرایی شوند که جمهوری اسلامی و نظام اسلامی را یاری کنند و هرآن چه در توان داشته باشند برای پیشرفت و توسعه این نظام به کار بگیرند.

عضو هسته گزینش استانداری مازندران بیان داشت: بکارگیری افراد با ایمان ، معتقد و صالح در دستگاه های اجرایی که بتوانند خدمتگزار مردم باشند یکی از وظایف خطیر هسته های گزینش است.

وی با بیان اینکه گزینش جزء اصلی بدنه یک سازمان به حساب می‌آید، افزود: ورود افراد دارای صلاحیت به بدنه سازمان‌ها موجب پویای هرچه بیشتر دستگاه مربوطه و در نتیجه پویایی و توانمند سازی  نظام اسلامی در جمیع جهات خواهد شد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه استانداری مازندران با تاکید برحفظ آبرو، حیثیت و عزت افراد و پرهیز از نگاه های تنگ نظرانه ، اظهار داشت:  دانش ، بینش و کوشش همواره باید سرلوحه و مبنای کار گزینشگران باشد.   

خیریانپور برواجد شرایط ضوابط عمومی بودن افرادی که مورد گزینش قرار می گیرند گفت: علاوه بر شاخص های عمومی و دارا بودن ارزش های فرهنگی و دینی و نیز شاخص های توانائیهای علمی و عملکردی می طلبد به اینکه گزینشگران و مدیران دستگاه های اجرایی به این دو شاخص توجه و دقت نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و عضو گزینش با بیان اینکه تعداد ۱۶ دستگاه در استان مازندران دارای نمایندگی گزینش هستند گفت: طی یکسال گذشته مجموعاً تعداد ۹۶۸ جلسه گزینش تشکیل و تعداد ۱۶ هزار و ۱۶۶ پرونده مورد تحقیق و بررسی گزینش قرار گرفت.

در پایان این مراسم از گزینشگران برتر و نمونه استان تجلیل شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.877 seconds.